בלוג אלף לילה ולילה...

ברוכים הבאים לבלוג שלנו

כאן תוכלו למצוא מאמרים בנושאי SEO, קידום ממומן, חווית משתמש, תובנות וקייס סטאדיז ועוד ועוד…!

לחצו על הנושא שמעניין אתכם ותעברו לקטגוריה המבוקשת.

קידום אורגני עצי דקל

בלוג קידום אורגני​

מה שיפה ב-SEO הוא שתמיד יש מה לחדש! מדובר אולי באחד מן התחומים היותר מאתגרים בפרסום שכן גוגל ושאר מנועי החיפוש, לא ממהרים לחשוף את הפרמטרים שלהם וככל הנראה שלעולם לא יחשפו הכל.

כמקדמי אתרים אנחנו חייבים להיות מסוגלים לזהות את מגמות שונות, לחקור ולפתח את התחום. בלי קצת חשיבה מחוץ לקופסה, קל מאוד להישאר מאחור!

על-פי מה נקבע המחיר לקידום אורגני?

על-פי מה נקבע המחיר לקידום אורגני?

כשזה מגיע לתקציבים למטרות קידום SEO, העלויות יכולות להיות די מבלבלות עבור בעלי עסקים ומנהלי חברות. בקידום ממומן הנוסחה פשוטה: לכולם ברור כי הם משלמים

איך גרמנו לאתר להתעורר

כך גרמנו לאתר להתעורר

ידוע שקידום אתרים רחוק מלהיות מטלה פשוטה והוא כרוך בהמון סבלנות ובעבודה עקבית ורציפה משבוע לשבוע. בידיעה שלמה שאנו עושים את מלאכתנו נאמנה, לעתים התסכול

מומחה קידום אתרים

מומחה קידום אתרים

קידום אורגני איכותי מצריך מאיתנו עבודה עקבית ויומיומית על גבי האתר. חשוב שנזכור שמטרתו של הקידום האורגני היא להוכיח למנועי החיפוש כי האתר שלנו רלוונטי

למה מחקר מילות מפתח חשוב כל כך?

למה מחקר מילות מפתח חשוב כל כך?

בין שתבחרו בקידום אורגני ובין שתבחרו בקידום ממומן בגוגל, מה שבטוח הוא שכל האסטרטגיה השיווקית שלנו מבוססת קודם כל – על מחקר מילים. מטרתו של

עשה ואל תעשה בקידום אורגני

עשה ואל תעשה בקידום אורגני

להבדיל מקידום ממומן שם הכל נורא טכני וברור, קידום אורגני הוא תחום שבחלקו עוסק בניחושים. אם שפשפתם את העיניים לרגע – "איך איש מקצוע כותב

איך כתיבה בבלוג יכולה לסייע לאתר לצמוח?

איך כתיבה בבלוג יכולה לסייע לאתר לצמוח?

קידום אתרים מתחלק לשתי חזיתות עיקריות: קידום אופסייט שמתבצע בעזרת יצירת פרופיל קישורים אל האתר מתוך אתרים איכותיים ורלוונטיים ברחבי הרשת וקידום אונסייט המתבצע בתוך

יתרונות וחסרונות של קידום אורגני

היתרונות והחסרונות של SEO

לפני שנקפוץ אל המים ונסביר על היתרונות והחסרונות של ה-SEO, נתעכב קצת על הגדרות. אז מהו בעצם קידום אורגני? קידום אורגני הינו סדרה של פעולות

איך לבחור אתר לשיתוף פעולה

איך לבחור אתר לקישורים חיצוניים?

חלק מעבודת SEO נכונה, כוללת בתוכה גם שיתופי פעולה עם אתרים מתחומים חופפים שבהם נוכל להעלות מאמרי תוכן איכותיים עם קישור המפנה אלינו. תחום זה

מהו גוגל סירץ' קונסול

מהו כלי מנהלי האתרים של גוגל?

ייתכן ששמעתם עליו כ-Webmaster Tools, ייתכן שקראתם עליו בבלוג או מצאתם אותו בגוגל בתור ה-Google Search Console ובשאלות בפייסבוק, רבים פשוט מקצרים וכותבים GSC. אז

בלוג קידום ממומן​

קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק יכול להשיג תוצאות מעולות. מדובר בשתי מערכות שגם המשווקים המיומנים ביותר לא תמיד מכירים בהן את הכל… מה גם שפייסבוק וגוגל מתעדכנות כל הזמן ומשנות את היכולות של המערכת.

כאן תוכלו למצוא מידע מועיל על עולם השיווק הממומן שאמנם חשוף יותר מתחום ה-SEO, אך מאתגר ומרתק לא פחות!

עצי דקל
גוגל ממומן - בכל מחיר?

גוגל ממומן – בכל מחיר?

כיאה לאנשי קידום ממומן שצריכים לקרוא את הנתונים בשטח ולעשות אופטימיזציות – נתחיל עם מספרים! בנתונים שהתפרסמו בשנת 2017, גילינו שגוגל הרוויחה רק מ-Google Ads

בין לבין...​

כי למה שנגביל את עצמנו בעצם!? כאן תוכלו למצוא כתבות מעניינות על נושאים שלא היינו בטוחים במאה אחוז איפה לשים אותן. גם לנושאים חסרי הגדרה בתחום השיווק יש מקום חם אצלנו בלב 🙂 מה גם אנחנו ממש אוהבים ללמוד ולחדש לעצמנו.. אז בכלל!

על שיווק דיגיטלי ומיתוג עסקי

על שיווק דיגיטלי ומיתוג עסקי

מיתוג עסקי באמצעות שיווק דיגיטלי בואו לרגע נשקיט את רעשי הרקע הקלאסיים, בואו לא נדבר במושגים של קידום אורגני או ממומן, מנועי חיפוש או רשתות

לבנות אתר לבד - אפשרי?

לבנות אתר לבד – אפשרי?

בניית אתרים באופן עצמאי כיום, ובעיקר בעידן מאתגר כמו תקופת הקורונה, גם העסקים הקטנים ביותר מבקשים לבסס לעצמכם נוכחות דיגיטלית עקבית, בין שבאמצעות יצירת דף

פרסום ושיווק בעידן בדיגיטלי

פרסום ושיווק בעידן בדיגיטלי

בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד מחפשים למכור כמה שיותר בצורה יעילה על ידי מערך שיווק שיעבוד פשוט עבורם ללא צורך התעסקות בשיווק ומיתוג חלום שלצערנו

איך לשפר אחוז נטישה?

איך לשפר אחוז נטישה?

נתחיל בהסבר קצר על אחוז נטישה (Bounce Rate). מדובר בפרמטר שנמדד על-ידי Google Analytics, מערכת חינמית המאפשרת לנו לנתח את התנהגות הגולשים באתר. כיצד Bounce

טעויות נפוצות בשיווק דיגיטלי

טעויות נפוצות בשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי למעשה בא ואומר – יש לנו מגוון ערוצים פרסומיים אינטרנטיים לעשות בהם שימוש. ערוץ אחד יכול להיות מצוין, אבל השילוב בין מספר ערוצים