בלוג אלף לילה ולילה...
ברוכים הבאים לבלוג שלנו
כאן תוכלו למצוא מאמרים בנושאי SEO, קידום ממומן, חווית משתמש, תובנות וקייס סטאדיז ועוד ועוד…!
לחצו על הנושא שמעניין אתכם ותעברו לקטגוריה המבוקשת.

בלוג קידום אורגני
מה שיפה ב-SEO הוא שתמיד יש מה לחדש! מדובר אולי באחד מן התחומים היותר מאתגרים בפרסום שכן גוגל ושאר מנועי החיפוש, לא ממהרים לחשוף את הפרמטרים שלהם וככל הנראה שלעולם לא יחשפו הכל.
כמקדמי אתרים אנחנו חייבים להיות מסוגלים לזהות את מגמות שונות, לחקור ולפתח את התחום. בלי קצת חשיבה מחוץ לקופסה, קל מאוד להישאר מאחור!

כיצד בונים אתר שנוכל לקדם היטב בגוגל?
יש מספר פרמטרים מרכזיים שיסייעו לקידום יעיל של האתר שלכם בגוגל: מהירות טעינת האתר, התאמת האתר למובייל ומערכת עם קוד פתוח. גוגל מפתחת באופן שוטף

על-פי מה נקבע המחיר לקידום אורגני?
כשזה מגיע לתקציבים למטרות קידום SEO, העלויות יכולות להיות די מבלבלות עבור בעלי עסקים ומנהלי חברות. בקידום ממומן הנוסחה פשוטה: לכולם ברור כי הם משלמים

כך גרמנו לאתר להתעורר
ידוע שקידום אתרים רחוק מלהיות מטלה פשוטה והוא כרוך בהמון סבלנות ובעבודה עקבית ורציפה משבוע לשבוע. בידיעה שלמה שאנו עושים את מלאכתנו נאמנה, לעתים התסכול

מומחה קידום אתרים
קידום אורגני איכותי מצריך מאיתנו עבודה עקבית ויומיומית על גבי האתר. חשוב שנזכור שמטרתו של הקידום האורגני היא להוכיח למנועי החיפוש כי האתר שלנו רלוונטי

למה מחקר מילות מפתח חשוב כל כך?
בין שתבחרו בקידום אורגני ובין שתבחרו בקידום ממומן בגוגל, מה שבטוח הוא שכל האסטרטגיה השיווקית שלנו מבוססת קודם כל – על מחקר מילים. מטרתו של

עשה ואל תעשה בקידום אורגני
להבדיל מקידום ממומן שם הכל נורא טכני וברור, קידום אורגני הוא תחום שבחלקו עוסק בניחושים. אם שפשפתם את העיניים לרגע – "איך איש מקצוע כותב

איך כתיבה בבלוג יכולה לסייע לאתר לצמוח?
קידום אתרים מתחלק לשתי חזיתות עיקריות: קידום אופסייט שמתבצע בעזרת יצירת פרופיל קישורים אל האתר מתוך אתרים איכותיים ורלוונטיים ברחבי הרשת וקידום אונסייט המתבצע בתוך

היתרונות והחסרונות של SEO
לפני שנקפוץ אל המים ונסביר על היתרונות והחסרונות של ה-SEO, נתעכב קצת על הגדרות. אז מהו בעצם קידום אורגני? קידום אורגני הינו סדרה של פעולות

איך לבחור אתר לקישורים חיצוניים?
חלק מעבודת SEO נכונה, כוללת בתוכה גם שיתופי פעולה עם אתרים מתחומים חופפים שבהם נוכל להעלות מאמרי תוכן איכותיים עם קישור המפנה אלינו. תחום זה

מהו כלי מנהלי האתרים של גוגל?
ייתכן ששמעתם עליו כ-Webmaster Tools, ייתכן שקראתם עליו בבלוג או מצאתם אותו בגוגל בתור ה-Google Search Console ובשאלות בפייסבוק, רבים פשוט מקצרים וכותבים GSC. אז
בלוג קידום ממומן
קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק יכול להשיג תוצאות מעולות. מדובר בשתי מערכות שגם המשווקים המיומנים ביותר לא תמיד מכירים בהן את הכל… מה גם שפייסבוק וגוגל מתעדכנות כל הזמן ומשנות את היכולות של המערכת.
כאן תוכלו למצוא מידע מועיל על עולם השיווק הממומן שאמנם חשוף יותר מתחום ה-SEO, אך מאתגר ומרתק לא פחות!


תרומתה של Google Tag Manager לקמפיין ממומן בגוגל
ניהול קמפיין ממומן בגוגל נהוג לחלק ל-2 חזיתות: הקמפיין הממומן כלומר המודעות שמופיעות בפניה גולשים ודף הנחיתה. פעמים רבות מפרסמים נתקלים באתגר שבו התנועה מהקמפיין

טיפים קטנים שישנו בענק את הקמפיין הממומן שלכם
בניית קמפיין ממומן בגוגל מצריכה אסטרטגיה ראשונית, כזו שתאפשר לנו לבנות ולהגדיר אותו בצורה נכונה ויעילה. אך במרבית הפעמים, לא משנה עד כמה נתכונן לקראת

רימרקטינג: כי מי זוכר בין אותנו בין כל המידע?!
פרסום ממומן בגוגל הוא דרך נפלאה להשיג חשיפה לעסק בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. אך בין כל המידע הרב שאליו נחשפים הגולשים, לעתים קל לאבד

4 סיבות עיקריות לבזבוז התקציב הפרסומי בגוגל
מנהלים קמפיין ממומן בגוגל עבור העסק שלכם? אלא אם כבר עברתם שורה ארוכה של קמפיינים קודמים וצברתם ניסיון, ייתכן מאוד שהקמפיין שלכם שותה את התקציב

גוגל ממומן – בכל מחיר?
כיאה לאנשי קידום ממומן שצריכים לקרוא את הנתונים בשטח ולעשות אופטימיזציות – נתחיל עם מספרים! בנתונים שהתפרסמו בשנת 2017, גילינו שגוגל הרוויחה רק מ-Google Ads

האם אפשר להקים קמפיין ממומן בגוגל לבד?
לא פעם אנחנו פוגשים בבעלי עסקים שניגשים אלינו עם קמפיין פעיל ומבקשים שנעשה בו סדר כיוון שהוא פשוט לא מניב תוצאות. גם אם לא נשאל

בין לבין...
כי למה שנגביל את עצמנו בעצם!? כאן תוכלו למצוא כתבות מעניינות על נושאים שלא היינו בטוחים במאה אחוז איפה לשים אותן. גם לנושאים חסרי הגדרה בתחום השיווק יש מקום חם אצלנו בלב 🙂 מה גם אנחנו ממש אוהבים ללמוד ולחדש לעצמנו.. אז בכלל!

על שיווק דיגיטלי ומיתוג עסקי
מיתוג עסקי באמצעות שיווק דיגיטלי בואו לרגע נשקיט את רעשי הרקע הקלאסיים, בואו לא נדבר במושגים של קידום אורגני או ממומן, מנועי חיפוש או רשתות

לבנות אתר לבד – אפשרי?
בניית אתרים באופן עצמאי כיום, ובעיקר בעידן מאתגר כמו תקופת הקורונה, גם העסקים הקטנים ביותר מבקשים לבסס לעצמכם נוכחות דיגיטלית עקבית, בין שבאמצעות יצירת דף

פרסום ושיווק בעידן בדיגיטלי
בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד מחפשים למכור כמה שיותר בצורה יעילה על ידי מערך שיווק שיעבוד פשוט עבורם ללא צורך התעסקות בשיווק ומיתוג חלום שלצערנו

איך לשפר אחוז נטישה?
נתחיל בהסבר קצר על אחוז נטישה (Bounce Rate). מדובר בפרמטר שנמדד על-ידי Google Analytics, מערכת חינמית המאפשרת לנו לנתח את התנהגות הגולשים באתר. כיצד Bounce

בשיווק דיגיטלי מובייל הוא שם המשחק
באוטובוס, בעבודה, באוטו? (חס וחלילה!), בבית על הספה, לפני השינה ובשירותים (תודו באמת…) – כמעט שאין מקום שבו לא חנכנו את הסמארטפון שלנו! מדובר בכלי

ההבדל בין דף נחיתה לקידום ממומן לבין קידום אורגני
דף נחיתה הוא הדף הראשון שאליו הגולשים נוחתים אחרי שהם או הקליקו על מודעה ממומנת או מצאו אתר שהופיע להם בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל ושלל

מה זה דף נחיתה ולמה הוא חשוב כל כך?
בכל מה שנוגע לשיווק דיגיטלי, דפי נחיתה הם בהחלט מוצר צריכה בסיסי. אבל בלי למשוך אתכם בפסקת פתיחה ארוכה ומייגעת – דפי נחיתה כשמם כן

איך דף נחיתה יכול לשדרג לך את הקמפיין?
קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק מצריכים מאיתנו להיות ממוקדי מטרה ולהבטיח שלפחות 10% מכלל המקליקים על המודעות, אכן ישאירו לנו פניה / יבצעו רכישה. נשמע קל?

עשה זאת בעצמך בתחום השיווק הדיגיטלי
יש לכם עסק שצריך לקבל נוכחות ברשת? לא בטוחים אם יש לכם את התקציב כרגע כדי לעבוד מול חברת קידום אתרים? במאמר הבא ריכזנו מספר

טעויות נפוצות בשיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי למעשה בא ואומר – יש לנו מגוון ערוצים פרסומיים אינטרנטיים לעשות בהם שימוש. ערוץ אחד יכול להיות מצוין, אבל השילוב בין מספר ערוצים