כך גרמנו לאתר להתעורר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
איך גרמנו לאתר להתעורר

ידוע שקידום אתרים רחוק מלהיות מטלה פשוטה והוא כרוך בהמון סבלנות ובעבודה עקבית ורציפה משבוע לשבוע.

בידיעה שלמה שאנו עושים את מלאכתנו נאמנה, לעתים התסכול הרב ביותר שאפשר לחוש הוא אי הגעה ליעדים שנקבעו עם הלקוח. אנחנו לא אנשים שעוסקים במכירת חלומות; אנו תמיד מקפידים לתת ללקוחותינו טווח תאריכים משוער שלא דוחק בנו יותר מדי, אך גם לא מותיר אותו בציפייה דרוכה על פני זמן ממושך יתר על המידה.

והאתר פשוט לא זז

להגיד לכם שקידום אתרים מצריך תמיד להיות יצירתיים? ובכן, זה משתנה מתחום לתחום. ישנן פעמים בהן המתכון הרגיל הוא גם המתכון המנצח. רק צריך לדעת לעשות את הדברים בצורה נכונה ועקבית, והנה האתר מתקדם אט אט. הלקוח מרוצה, אנחנו מרוצים ובא לציון גואל.

אך הנה הגיע אתגר לא קטן. אתר לקוח שעל פניו נמצא בתחום רגיל ומוכר, פשוט לא זז אל הכיוון הרצוי. לא נע ולא נד. העבודה שנעשתה עבור האתר הייתה מעמיקה וממושכת וכולנו היינו בטוחים שאולי משך ההמתנה הוא קצת ארוך, אך לבסוף האתר יתקדם. לא כך היה הדבר.

מה עשינו?

לא לפני שהתנצלנו בפני הלקוח והסברנו לו שאנו מפנים משאבים נוספים אליו, כינסנו ישיבה והחלטנו לעשות סיעור מוחות. מה הם הדברים שנעשו באתר, ומה יכולתנו לעשות אחרת?

  • האתר עבר אופטימיזציה רוחבית מלאה. כל דף ודף עבר בדיקה קפדנית שכללה תגיות מטה, כותרות, שילוב קישורים פנימיים ועיבוי תוכן.
  • הרחבנו לאתר את פרופיל הקישורים החיצוניים. יצרנו שיתופי פעולה ברשת ומצאנו מקורות שונים דרכם ניתן היה למתג את אתר הלקוח.
  • העלינו תכנים חדשים ודאגנו שכלל המאמרים יתמכו בעמודים החשובים ביותר.
  • ווידאנו שכלל ההערות בכלי מנהלי האתרים מטופלות כהלכה.
  • דאגנו לנתח מדי שבוע את התנהגות הגולשים באתר כדי לאתר עמודים חשודים.

עד כמה שרצינו לטפוח לעצמנו על השכם עבור העבודה הקשה, בסופו של דבר חברת קידום אתרים צריכה להראות תוצאות בשטח.

אז נקטנו בשורה של צעדים

ספוילר: אתר הלקוח התחיל לחוות את העליות הרצויות והוא אפילו ביצע כמה כניסות לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. מה שינינו?

  • פוטר – רבותיי, תמיד תנצלו את הפוטר. יש לא מעט ויכוחים ודיונים ברשת באשר לחשיבות של פוטר האתר. פעולה שכמעט תמיד מוכיחה את עצמה היא שילוב קישורים לעמודים החשובים ביותר בפוטר האתר. נצלו אותו בחוכמה.
  • CTR – הגברת אחוז ה-CTR. בשנים האחרונות Google שמה דגש ניכר על אחוזי ההקלקה והיא מבצעת A/B Testing על אתרים שלגבי הרלוונטיות שלהם היא עדיין איננה בטוחה. אז שינינו בעמודים העקשניים את כותרות המטה והכנסנו בהן קצת יותר פלפל. נסו תמיד להוביל לאחוזי הקלקה גבוהים – גוגל יעריכו זאת ויתגמלו אתכם בהתאם.
  • קצב העלאת מאמרים – אפשר להתווכח על הרבה דברים בכל מה שנוגע לקידום אתרים, אך בסופו של יום, התוכן היה ועודנו הכלי היעיל ביותר לקידום אורגני. מה שעשינו היה פשוט להגביר את קצב התכנים במקום תוכן אחד לשבוע ל-3 תכנים. ההגדלה העקבית של דפי האתר הובילה לשינוי משמעותי במיקומים.

מה אנחנו לומדים מכאן?

בתחום ה-SEO אף פעם אל תסתמכו על "מתכון מנצח". זכרו כי לפעמים ישנם אתרים שזקוקים לדחיפה אינטנסיבית הרבה יותר.

כדי לגבש תכנית חלופית, מומלץ תמיד להמתין בין כחודש וחצי עד חודשיים. זהו פרק הזמן שבו מתחילים לראות את ניצני עבודת הקידום שהאתר עבר.

נוכחתם לגלות שהמיקומים נותרו יציבים במקומם? זה הזמן לעבור לשיטה אגרסיבית יותר שתעורר את האתר ותרמוז לגוגל שיש כאן נכס דיגיטלי ששווה להתייחס אליו.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן