קידום ממומן

Yolo Media - קידום ממומן בגוגל שמכוון גבוה

PPC

כדורסל
כדורסל

לקבל תוצאות כאן ועכשיו

עם קידום ממומן בגוגל תוכלו לחשוף את העסק לקהלים ממוקדים ולהשיג רכישות ולקוחות חדשים בזמן קצר ובתקציב קבוע מראש.

ב-Yolo Media אנחנו יודעים שכל השחקנים רוצים להתבלט, ולכן נדאג שתיצרבו בזיכרון של לקוחותיכם עם דפי נחיתה יצירתיים וממירים, קריאייטיב מתוחכם שמניע לפעולה ומעקב שוטף אחר התנהגות הגולשים לשיפור יחס ההמרה וביצוע אופטימיזציה.

שחקני כדורסל

אצבע על הדופק

לקידום הממומן יתרון עצום על פני מדיות שיווקיות מקבילות. הוא מאפשר לנו לקבל זרימה רציפה של דאטה ולנתח אותה בזמן אמת. בעזרת קריאה נכונה של המפה וחשיבה מחוץ לקופסה, נוכל לנצל באופן המקסימלי ביותר את התקציב ולהגיע לקהל יעד מזוקק ואיכותי.

במקום שתנסו לקלוע אל הסל בזריקה חופשית ותתפללו ליתרון, תדעו שיש לכם משחק מחושב שאמנם משלב אילתורים והקרצות, אבל בסופו של דבר מבוסס על אסטרטגיה ומכונת שיווק משומנת.

השירות שלנו

אייקון מגרש כדורסל

Research

חקר שוק מתחרים וקופי יצירתי

חקר שוק ומתחרים, מחקר מילות מפתח, זיקוק קהל היעד ויצירת קמפיין מכוון תוצאות. לאחר מכן ניגש ליצירת קופירייטינג בולט שמעורר סקרנות ומניע לפעולה.

דפי נחיתה יצירתיים ותוכן שיווקי

יצירת דפי נחיתה יפים, שנצרבים בזיכרון והכי חשוב ממירים! את דף הנחיתה נתכנן עם תוכן שיווקי, איכותי ואינפורמטיבי שיאופיין על-ידי חקר העסק, הבנת ייחודו, הכרת המוצר/השירות וביסוס אמון מול הגולשים.

Landing Page

Analytics

ניתוח נתונים ושיפור יחס המרה

הקמת קמפיינים ברשת החיפוש של Google וברשת המדיה GDN כשלעתים נבחר בערוץ מסוים בעל אחוזי אפקטיביות גבוהים יותר. כלל הקמפיינים יחוברו לכלי Analytics לצורך ביצוע אופטימיזציה ושיפור אחוז ה-CTR.

מחפשים ייעוץ מקצועי לקידום ממומן? נשמח לדבר!

כדורסל

האסטרטגיה שלנו בנקודות

  • גיבוש אסטרטגיה שיווקית שמותאמת לעסק
  • הגדרת יעדים, מיפוי מתחרים וחקר קהלים
  • הדגשת הייחודיות בקופי מקורי ויצירתי
  • הקמת דפי נחיתה איכותיים, יפים וממירים
  • יצירת תוכן איכותי שמניע לפעולה
  • הרמת קמפיינים שמותאמים לקהל היעד
  • חיבור למערכות ניתוח לאופטימיזציה שוטפת
אייקון כדורסל
Yolo Media

שנתחיל

לקבלת מידע ותיאום פגישה השאירו פרטים:

שאלות נפוצות

איך גוגל ממומן עובד?

בעוד שבקידום אורגני אנחנו צריכים להוכיח למנועי החיפוש שאנחנו ראויים להופיע בעמוד הראשון, בקידום ממומן בגוגל אנחנו יכולים לשלם עבור הקלקה על מילת מפתח ולהופיע באופן מידי לשאילות חיפוש רלוונטיות.

הדרך שבאמצעותה קידום ממומן בגוגל עובד, היא מה שנקרא "ביד" או בעברית מכרז. אנחנו למעשה אומרים לגוגל שעבור מילה מסוימת, אנו מוכנים לשלם X שקלים. בהתאם למספר קריטריוני איכות של מנוע החיפוש, וביניהם גובה ההצעה במכרז, גוגל מחליטה אם להציג אותנו לגולשים או לא.

במה זה תלוי? מספר גורמים:

גוגל מעריכה את ציון האיכות שלנו עבור כל מודעה ומדרגת אותו מ-1 עד 10. הציון מתבסס על

דף נחיתה – האם דף הנחיתה רלוונטי למה שהגולש חיפש? דף שכזה צריך להכיל את מילות החיפוש העיקריות ולהחזיק בזמן טעינה קצר לצורך חווית משתמש מירבית. חשוב להקפיד על דף נחיתה רלוונטי, כזה שלא יבלבל את הגולש.

רלוונטיות המודעה – המודעה צריכה להתאים למילות החיפוש שקבענו מראש. אם מילת החיפוש שלנו היא קידום PPC, אז הרי שגם המודעה שלנו צריכה להכיל את המילה הזאת באחת מהכותרות ובתיאור.

שיעור הקלקות – גוגל בוחנת בכל עת את אחוז ההקלקות על המודעה שלנו ויש לה סטטיסטיקות נרחבות להישען עליהן. אם היא רואה שמספר ההקלקות נמוך ממה שהיא מצפה, אז הרי שהיא מבינה שיש משהו במודעה שלא מושך את הגולשים.

כל אלו ביחד קובעים את ציון האיכות – ולמה זה חשוב?

כיוון שבסופו של דבר, ככל שציון האיכות שלנו יהיה גבוה יותר, כך גוגל תגבה מאיתנו פחות כסף פר הקלקה. אנחנו זוכים והם זוכים.

האם אני יכול/ה לקדם בעצמי?

בעיקרון כן, זה לחלוטין אפשרי ויש מספיק חומר לימודי באינטרנט כדי לגרום לכל הקורסים להיות מיותרים. אז למה אנחנו בכל זאת לא ממליצים?

כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון

התנסות = כסף – חשוב לזכור שמדובר בקידום PPC ממומן. כל טעות שנעשה, למעשה עולה לנו כסף. ב-Google Ads (המערכת שמאחורי גוגל ממומן) יש מגוון רחב של הגדרות שחשוב לדעת בעת הקמת הקמפיין והתוויות איכות. מספיק שנעשה מספר טעויות קטנות, כדי שנשלם בענק ולא נראה תוצאות כלל.

אופטימיזציה – בסופו של דבר הקמת קמפיין ממומן בגוגל הוא דבר שניתן לעשות בצורה די רובוטית. הקסם האמיתי מתחיל באופטימיזציה של הקמפיין כשהמטרה היא לנתח את התנהגות הגולשים משלב ההקלקה על המודעה ועד לאתר שאליו הם הגיעו (כולל ניתוח ההתנהגות באתר) ולהבין מה עבד ומה לא מבחינת מילות חיפוש ומודעות.

כל אלו לא נלמדים בין רגע, ולמרבית בעלי העסקים והחברות, אין הזמן להתחיל וללמוד את התחום או לחילופין לחפוף איש שיווק כחלק מן החברה עצמה.

ניסיון – בסופו של דבר הניסיון מביא איתו לא מעט תובנות ויכולת לענות על שאלות מורכבות. לא כל הקמפיינים עובדים מיד ולפעמים אין נוסחת קסמים. עבודת שיווק נכונה צריכה להתבסס על יכולות טכניות, אך גם ובעיקר על היכולת לקרוא את המפה ולבסס החלטות על בסיס היגיון בריא והתנסות מעשית.

מה העבודה שלכם כוללת?

טבעי שכל אחד ואחת מכם, ירצה לדעת במדויק מה הכסף שלו עושה ועל מה הוא משלם דמי ניהול קמפיין.

העבודה שלנו כוללת מחקר מקיף של בית העסק/החברה והייחודיות העסקית, ביצוע מחקר מילים וחקר מתחרים, הקמת דף או דפי נחיתה שמבוססים על מחקר המילים, הקמת הקמפיין בפועל וניהול שוטף שלו שכולל אופטימיזציה, שינויים בהתאם לצורכי הלקוח/ה ושיפור מתמיד לצורך ניצול תקציב הקמפיין באופן המיטבי.

לקוחותינו נהנים מקמפיינים ממומנים בגוגל שמזרימים לידים חדשים, מכווני מטרה ושנכונים לסגור עסקה.

מחפשים צוות חדור מטרה? דברו איתנו!

עוד בנושא קידום ממומן בגוגל

גוגל ממומן - בכל מחיר?

גוגל ממומן – בכל מחיר?

כיאה לאנשי קידום ממומן שצריכים לקרוא את הנתונים בשטח ולעשות אופטימיזציות – נתחיל עם מספרים! בנתונים שהתפרסמו בשנת 2017, גילינו שגוגל הרוויחה רק מ-Google Ads