רימרקטינג: כי מי זוכר בין אותנו בין כל המידע?!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רימרקטינג: כי מי זוכר בין אותנו בין כל המידע?!

פרסום ממומן בגוגל הוא דרך נפלאה להשיג חשיפה לעסק בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. אך בין כל המידע הרב שאליו נחשפים הגולשים, לעתים קל לאבד את ריכוזם של הגולשים שהולכים ועוברים בין מגוון רחב של עסקים.

אז מה עושים במצב שבו הקמפיין הממומן ב-Google לא משיג לנו את מלוא התוצאות? ישנם כמה דגשים ראשונים עליהם אנו עוברים מיד כאשר נדלקת הנורה האדומה:

  • האם דאגנו להכניס מילים שליליות כדי למנוע כניסה של קהלים לא רלוונטיים?
  • האם המודעות מעבירות את המסרים השיווקיים שדפי הנחיתה מכילים?
  • האם דפי הנחיתה עצמם הם ממירים? או שאולי הקהלים רלוונטיים והדפים רק עושים לנו עוול בתוצאות?

סיימנו לערוך את הבדיקות השונות? מעולה! עכשיו מומלץ לתת לקמפיין עוד יום-יומיים ולקרוא מחדש את הנתונים. נוכחנו לגלות שמספר הפניות עדיין נשאר נמוך? ייתכן שהגולשים פשוט מאוד מוצפים!

לרדוף אחרי הגולשים ברשת

צריך לזכור שרשת האינטרנט גדושה במידע ועל כל שאילתא שהגולש הקליד, ניתן למצוא מגוון רחב של תשובות הן בתוצאות האורגניות והן בתוצאות הממומנות.

הגולשים יכולים בהחלט להקליק על המודעה שלנו ולהתרשם, אך ייתכן מאוד שהם יחושו מבולבלים ומהוססים לנוכח המתחרים הרבים שבהם הם ביקרו. הגולשים שלנו מתלבטים, מקליקים ואנחנו נותרים עם תקציבים מבוזבזים ומספר נמוך של לידים.

קמפיין רימרקטינג בא ואומר – הגולשים שלנו פספסו אותנו בין כל המסרים השיווקיים? אני כבר אדאג שהמותג יחלחל להם אט אט אל התודעה ולבסוף יגרום להם להשתכנע ולהשאיר פניה.

כיצד רימרקטינג עובד?

הגולשים נכנסו אלינו לאתר / דף הנחיתה ולאחר זמן מה נטשו מבלי שהם השאירו פניה. בקמפיין רימרקטינג אנחנו למעשה "צובעים" את הגולשים שלנו בקוד שבעזרתו אנחנו יכולים להמשיך ולרדוף אחריהם בשתי חזיתות:

רשת ה-GDN של גוגל

רשת ה-GDN של גוגל (או בעברית: רשת המדיה) היא הפלטפורמה הפרסומית שבה אנו מעלים ומציגים באנרים עבור הגולשים.
ברשת ה-GDN אנו ממליצים להשתמש בעיקר עבור קמפיינים של פרסום חוזר בהם אנו מציגים מודעות שיווקיות לגולשים שביקרו אצלנו בדף הנחיתה. זו דרך יעילה לחלחל אל תוך התודעה של הגולשים ואט אט לשכנע אותם להשאיר פרטים.

היתרון המובהק של רשת המדיה נעוץ במחירים הזולים באופן יחסי עבור כל הקלקה. החיסרון הוא שלעתים מודעות באנרים נתפסות על-ידי הגולשים כ"זולות". לכן גם בעת העלאת קמפיין רימרקטינג, חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולנתח את התנהגות הגולשים.

רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג בפייסבוק הוא דרך יעילה ו"יוקרתית" יותר להיצרב בתודעה של הגולשים.

המודעות בפייסבוק יכולות להיות חברותיות יותר עבור הגולשים שביקרו אצלנו בקמפיין הממומן בגוגל ולהניע אותם לפעולה.

להבדיל ממודעות באנר פשוטות או מונפשות בגוגל, מודעות פייסבוק ממומנות יכולות להתלוות יחד עם סרטון שמושך את העין, תמונה באיכות גבוהה ואשר מוכרת את חלומו של קהל היעד, מבצע שיכול לשכנע את הגולשים ועוד.

הרשת החברתית היא מקום של תמונות, סרטונים ושיתופים. כמעט שבאופן מוחלט, אנו לרוב ממליצים ללקוחותינו לבחור בקמפיין רימרקטינג בפייסבוק על פני רשת ה-GDN. בבדיקות שערכנו, נוכחנו לגלות כי מרבית ההמרות בטקטיקות אלו, התבצעו מתוך הרשתות החברתיות והפגינו סמכות ויוקרה כלפי הגולשים.

האם קמפיין רימרקטינג מתאים רק לפרסום ממומן?

חד-משמעית לא.

הגולשים שלנו נתונים לשצף של מידע בין אם מדובר בקידום האתר בצורה אורגנית ובין אם מדובר בקידומו דרך אפיקים ממומנים.

אנו ממליצים גם ללקוחותינו שמתמקדים בעיקר בקידום אורגני, לפנות מעט תקציבים עבור קמפיין רימרקטינג. מדובר בדרך מצוינת למתג את העסק ולהקרין כלפי הגולשים שלנו תחושת יוקרה – מדובר בעסק שהנוכחות שלו ברשת היא בכל מקום.

בשורה התחתונה – פייסבוק או גוגל?

זה די משתנה בין קהל לקהל.

ישנם תחומים בהם הקהלים מגיבים טוב יותר לפייסבוק, וישנם תחומים בהם הקהלים לגמרי נמצאים באתרים השונים והם מקליקים על באנרים פרסומיים.

חשוב לקחת בחשבון את אופי השירות של העסק –

  • האם מדובר בעסק בעל ניראות פוטוגנית? נניח והעסק הוא ג'ימבורי לילדים, אז הרי שהניראות הצבעונית לחלוטין תתאים לזירה של הרשתות החברתיות. אם זהו משרד רואי חשבון, אז רשת ה-GDN של גוגל לחלוטין יכולה לשחק תפקיד ראשי בקמפיין אינפורמטיבי וממותג.
  • האם ישנה הצעה למבצעים? מבצעים הם מילת הקסם שמאחדת בין כל הקמפיינים וכל הזירות. ברגע שיש מבצעים שאותם מציעים ברימרקטינג, אז הרי שכל האפיקים השיווקיים הם כשרים – גם פייסבוק וגם גוגל משולב.
  • האם יש צורך לספק לגולשים מידע נוסף? נניח ואנחנו מציעים לגולשים שלנו שירות קידום אתרים. במקרה הזה, ייתכן מאוד שהם ירצו להגיב, לשאול שאלות ואולי אף לתייג חברים. לכן חשוב שנקח בחשבון את התנהגות הגולשים ונופיע באפיק המתאים. בשירותי אחסון בכספות, הרי שהשאלות יהיו מצומצמות יותר ולכן סביר להניח כי האפיק המתאים ביותר יהא גוגל.

אז כיצד בוחרים?

כאן אנחנו נכנסים לתמונה ושמחים להציע לכם שירותי דיגיטל מקיפים ומקצועיים.

סוכנות יולו מדיה, הינה חברת פרסום ושיווק באינטרנט המספקת מענה מקיף וכולל בכל האפיקים הפרסומיים ובכל הפלטפורמות הקיימות.

אנחנו לא אוהבים למכור את השירות שלנו ובדיוק כמו שבמאמרים אנחנו לא יוצאים בהכרזות נחרצות, כך אנו שמחים לקבוע פגישת ייעוץ עם לקוחות פוטנציאליים ויחד איתם לחקור את האפיק השיווקי המתאים ביותר.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו למספר הטלפון 072-3950681 או השאירו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן