איך מקדמים אתר בתחום ראיית החשבון?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קידום אתרי ראיית חשבון

קידום אתרי רואי חשבון מזכיר במהותו את קידומם של אתרי עורכי דין או רפואה. מדובר במקצוע ובו אנחנו מספקים מידע שמשפיע על חייהם של אנשים, דבר המתכתב עם YMYL שיצא באחד מעדכוני גוגל בשנת 2018.

נשמע שעברו לא מעט שנים? אתם בהחלט צודקים, אך YMYL עודנו מככב, ומשפיע לא מעט על דירוגם של אתרים אלו.

מה זה בעצם YMYL?

YMYL הוא ראשי תיבות של Your Money Your Life (הכסף שלך החיים שלך) וכשמו כן הוא – הוא מתייחס לאתרים שנוגעים לכיסם של הגולשים והוא מתייחס לבריאותם של אנשים, אורח חייהם.

גוגל קפדניים הרבה יותר על אתרים דוגמת אתרי רפואה, עריכת דין, אתרים העוסקים בטיפול פסיכולוגי, פיננסים ולא טעיתם – גם ראיית חשבון.

היעד של עדכון YMYL שהושק על-ידי גוגל הוא להבטיח שאתרים עם תוכן איכותי ומהימנים, הם אלו שיופיעו ראשונים עבור הגולשים ויעניקו להם תוצאות ומענה נכון ואיכותי.

אבל רגע – איך גוגל יודעת מה מהימן ואיכותי?

כאן יש שילוב בין ניסיון בקידום אורגני לבין הנחיות איכות שגוגל כן הסכימו להפיץ ולהסביר.

באתרים שעונים על YMYL עלינו לשאול את עצמנו כך: כיצד אנחנו מוכיחים לגוגל שאכן מדובר בתוכן שנכתב על-ידי גורם מהימן? כיצד מוכיחים שמדובר בתוכן של אתר מהימן?

הנה מספר הנחיות שתואמות לקידום אתרים של רואי חשבון.

הציגו את מי שאתם

הקפידו תמיד לייצר עמוד אודות פרסונלי שמציג את כותב המאמר.

אם מדובר ברואה חשבון שכתב את המאמר, וגם אם מדובר בתוכן שנכתב על-ידי כותבי תוכן מטעמכם, הרי שעדיין חשוב שתפקידו על כך ותציגו את רואה החשבון. תוכיחו לגוגל שמדובר בכותב מהימן שעומד מאחורי המילים.

נוסף על כך, הקפידו 'לאבזר' היטב את עמוד האודות יחד עם תמונה של רואה החשבון וכן תעודות מטעמו אשר יוכיחו את הידע הרב בו הוא מחזיק.

מומחיות

אל תנסו רק לקדם מילים כמו רואה חשבון לעוסק פטור או פתיחת תיק עוסק מורשה.

הקפידו לצד כל אלו, גם להציג את המומחיות של האתר בעוד מגוון נושאים מסביב. מושגי יסוד בתחום החשבונאות ועד להליכים ספציפיים שלקוחות עשויים להזדקק למידע עבורם.

יש לכם סימוכין?

קישורים מתוך האתר שאתם מקדמים אל אתרים חיצוניים, הם נדבך חשוב בקידום אתרי ראיית חשבון.

אל תקשרו רק לעמודים פנימיים ברחבי האתר שלכם, והקפידו להפנות גם לאתרים אחרים.

מומלץ להפנות לאתרים ממשלתיים שמספקים מידע בהרחבה על מושג מסוים שכתבתם עליו, למחשבונים מטעם משרדים ממשלתיים. אם מדובר במאמר שמדבר יותר על פן עסקי מסוים אולי אפשר להפנות למאמר אקדמי בתחום וכיוצא בזאת.

אל תתפשרו על תוכן בינוני

רואה החשבון הוא לא מי שכותב את המאמרים? אוקיי, זה מובן לחלוטין ואספקת תוכן סדירה לאתר היא חלק בלתי נפרד מקידום אתרים אורגני.

ועם זאת, אל תזניחו את איכות התוכן, והקפידו לצוות לצידכם כותב או כותבת תוכן שמתמחים בתחום החשבונאות.

בנושא זה, הרי שתוכלו לראות דוגמה נהדרת בעמוד המאמרים הבא של משרד ראיית חשבון המקבל את תכניו מכותבת תוכן בעלת רקע בראיית חשבון ועריכת דין: https://cpa-ea.co.il/blog/heshbonaut/

 

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן