כתיבת תוכן לאתרים

כתיבה שיווקית | אינפורמטיבית | מקצועית

Content

כדורסל
כדורסל

קלישאה קלישאה אבל...

התוכן עושה את כל ההבדל.

האתר/דף הנחיתה/פוסט שלכם יכול להיראות מדהים! מעולה! יוצא מגדר הרגיל! אבל אם הגולשים שלכם לא ישתכנעו מהמסר, הם פשוט ינטשו וימשיכו למתחרים.

לא משנה עד כמה הטכנולוגיה תתקדם, תוכן היה ועודנו אחד מן הפקטורים המשמעותיים ביותר בשיווק דיגיטלי. תוכן עושה את כל ההבדל בין אתר שהתברג אורגנית בעמוד הראשון לבין אתר שמתמהמה מאחור, תוכן מבדיל בין פוסט ממומן בפייסבוק שזוכה לשיתופים וכניסות לבין פוסט שנותר בודד ומבזבז לנו כסף על חשיפות, תוכן הוא מה שגורם לגולשים להקליק על מודעות ממומנות בגוגל והוא זה שגורם להם להשתכנע כשהם מגיעים לדף הנחיתה.

שחקני כדורסל

רגע, מי אתם?!

יולו מדיה - סוכנות דיגיטל יצירתית

יולו מדיה מעניקה שירותי קידום SEO, קידום PPC בגוגל ובפייסבוק ועיצוב ובניית אתרים ודפי נחיתה. תוכן הוא חלק בלתי נפרד מעבודתנו השוטפת, ולקוחותינו נהנים מכתיבה מקצועית ומקיפה, תוצר של מחקר מעמיק, הבנת קהל היעד ואסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית.

אנו מספקים את שירותנו באופן שוטף עבור לקוחותינו לקידום, ובד בבד מעניקים גם שירותי כתיבת תוכן לאתרים ואינטרנט עבור לקוחות המבקשים שירותי כתיבה שיווקיים ומקצועיים לפרויקטים בסדרי גודל משתנים. 

השירותים שלנו

מאמרי SEO

מאמרים מקצועיים שמבוססים על קריטריוני האיכות של מנועי החיפוש וזאת מבלי לנטוש את חווית המשתמש. כתובים לבני אדם וקורצים למנועי החיפוש!

כתיבה לאתרים

אתר חדש עולה לאוויר? אנחנו נדאג למלא אותו בתוכן הקריטי ביותר שמיועד עבור דפי הקטגוריה ודף הבית. רוצים לבנות אתר? יולו מספקת גם שירותי בניית אתרי תדמית.

כתיבה לדפי נחיתה

בדף נחיתה אין זמן לבזבז - הגולש נכנס ועלינו המשימה להפוך אותו ללקוח משלם כאן ועכשיו. הכתיבה תהיה עניינית, קולעת, שיווקית ומניעה לפעולה.

קופי לפייסבוק

כתיבה לפייסבוק מצריכה להיכנס לדמות קצת יותר קלילה, יותר בגובה העיניים. אצלנו תהנו מקופי שמומר לשיתופים, לייקים וכניסות של לקוחות חדשים.

קופי לגוגל ממומן

הגולשים מקליקים על המודעה אבל לא משאירים פרטים? ייתכן שהמודעה או דף הנחיתה לא משכנעים מספיק. אצלנו דוגלים בכתיבה משכנעת, יצירתית וייחודית.

מאמרים לפרופיל קישורים

האתר שלכם צריך חיזוק משמעותי עם מיתוג ברשת? חברתנו מספקת שירותי כתיבה שיווקית באתרים חזקים וסמכותיים.

חסר לכם תוכן איכותי? אנחנו פה לשירותכם:

אז למה לבחור בכם?

כי אם עניינו אתכם עד כה וגרמנו לכם לגלול לסוף העמוד – זה סימן שנצליח לעשות את זה גם לגולשים שלכם!

יש לכם אתר שאתם רוצים לקדם? קמפיין שלא ממריא? דף נחיתה מקרטע? ייתכן שתוכן הוא רק ההתחלה! נשמח לעניין אתכם בחבילת קידום שכתיבת התוכן היא רק חלק קטן מהעוגה!

שאלות נפוצות

למה תוכן כל כך חשוב לקידום אורגני?

נתחיל מההקדמה הבאה: גוגל (ותכל'ס כל מנועי החיפוש) היא מפלצת תוכן. ועכשיו להסבר.

האלגוריתם של מנועי החיפוש סורק אחר אתרים שמציעים תוכן בעל ערך מוסף לגולשים שלהם בעבור שאילתות החיפוש השונות. 

כל דף שאנו רוצים לקדם, צריך להכיל לכל הפחות 400 מילה. אבל תוכן רב הוא פשוט לא מספיק! מנועי החיפוש גם בוחנים את הדרך שבה הגולשים מגיבים למידע שבאתר. אם התוכן לא מעניין מספיק, אז הרי שהוא לא יגרום לגולשים לגלול מטה באתר, לא ישאיר אותם למשך זמן רב ולא ידרבן אותם לבצע אינטראקציות שונות (כמו מעבר בין עמודים).

למנועי החיפוש יש את הטכנולוגיות הנדרשות כדי למדוד את התנהגות הגולשים והדירוגים – בהתאם.

אצלנו תהנו מתוכן שמבוסס על הנחיות האיכות של מנועי החיפוש, עבר אופטימיזציה מלאה ופונה לקהל היעד בצורה מסקרנת ושוטפת.

מה ההבדל בין כתיבה לאתר לבין כתיבה לדף נחיתה?

דף נחיתה צריך להיות תמציתי וקולע, אתר יכול להיות יותר "חופר" ; )

דף נחיתה: הגולשים נכנסו לדף הנחיתה? מצוין! יש לנו 5 שניות בממוצע לשכנע אותם להשאיר לנו פרטים. בדיוק בגלל זה, נדאג לכתיבת תוכן תמציתי וענייני, כזה שקולע בדיוק למסרים השיווקיים שצריכים לעבור לגולש. התוכן יניע לפעולה וידרבן המרות חדשות.

אתר תדמית: אתר של בית עסק/חברה צריך להציג את שירותי העסק באופן ארוך וממושך. למה? כי אתרי אינטרנט צריכים להתאים לקידום אורגני ולכן התוכן הוא אינפורמטיבי, אך כזה שכולל מסרים שיווקיים קצרים ומסקרנים (כדי שהגולשים ימשיכו לנוע ברחבי האתר ולבסוף ישאירו פרטים).

האם אוכל לראות דוגמאות לכתיבה?

בוודאי שכן. נשמח לשלוח לכם תיק עבודות מקצועי עם מגוון אתרים שמקודמים על-ידינו ובדפי נחיתה שונים.

למידע על כתיבה לאינטרנט השאירו פניה:

עוד בנושא כתיבת תוכן לאתרים

איך כתיבה בבלוג יכולה לסייע לאתר לצמוח?

איך כתיבה בבלוג יכולה לסייע לאתר לצמוח?

קידום אתרים מתחלק לשתי חזיתות עיקריות: קידום אופסייט שמתבצע בעזרת יצירת פרופיל קישורים אל האתר מתוך אתרים איכותיים ורלוונטיים ברחבי הרשת וקידום אונסייט המתבצע בתוך

יתרונות וחסרונות של קידום אורגני

היתרונות והחסרונות של SEO

לפני שנקפוץ אל המים ונסביר על היתרונות והחסרונות של ה-SEO, נתעכב קצת על הגדרות. אז מהו בעצם קידום אורגני? קידום אורגני הינו סדרה של פעולות

איך לבחור אתר לשיתוף פעולה

איך לבחור אתר לקישורים חיצוניים?

חלק מעבודת SEO נכונה, כוללת בתוכה גם שיתופי פעולה עם אתרים מתחומים חופפים שבהם נוכל להעלות מאמרי תוכן איכותיים עם קישור המפנה אלינו. תחום זה

מהו גוגל סירץ' קונסול

מהו כלי מנהלי האתרים של גוגל?

ייתכן ששמעתם עליו כ-Webmaster Tools, ייתכן שקראתם עליו בבלוג או מצאתם אותו בגוגל בתור ה-Google Search Console ובשאלות בפייסבוק, רבים פשוט מקצרים וכותבים GSC. אז

ההבדל בין קישורי Follow ל-Nofollow

ההבדל בין קישורים Follow ל-Nofollow

יצירת פרופיל קישורים רחב עבור אתר היא חלק בלתי נפרד ממלאכת קידום ה-Off-site והיא מסייעת לביטויים מאתגרים לפלס את הדרך צעד אחר צעד אל העמוד

מה החשיבות של קישורים חיצוניים

מה החשיבות של קישורים חיצוניים?

אם ננסה לפשט את עולמות הקידום האורגני, אז הרי שהוא מתחלק לשתי חזיתות עיקריות: קידום On-site כלומר קידום שמתבצע בתוך דפי האתר שאנחנו מקדמים וקידום

איך מקדמים אתר בגוגל

איך מקדמים אתר בגוגל?

קידום אתר בצורה אורגנית בגוגל איננו מלאכה פשוטה שכן גוגל (וגם יתר מנועי החיפוש) רוצה שנוכיח לו כי אכן האתר שלנו ראוי להופיע בתוצאות החיפוש

מה זה קידום אורגני

מה זה קידום אורגני?

כיום כשהאינטרנט הוא מקור המידע הגדול והנגיש ביותר, כל העסקים קטנים וגדולים כאחד, פשוט חייבים לבסס לעצמם נוכחות דיגיטלית כזו או אחרת. ישנן מספר שיטות