שיווק דיגיטלי

נסו אותנו, לא תתחרטו

נקים לכם דף נחיתה ממיר במיוחד, נקים לכם קמפיין ממומן חכם וממוקד
ובשורה התחתונה – תתחילו לקבל פניות.

רוצים לדעת יותר?

פתרונות שיווק מנצחים לעסק

Yolo Media מעניקה ללקוחותיה מגוון פתרונות שיווק דיגיטלי מקיפים לעסק. 

שירותינו כוללים ניהול אתרים ושירותי SEO, ניהול Social ופרסום ממומן ברשתות החברתיות, פרסום ממומן PPC בגוגל, שירותי כתיבת תוכן מקצועי ושיווקי לדפי נחיתה וקידום אורגני ושירותי ניתוח אתרים מתקדמים להבנת התנהגות הגולשים והגדלת אחוז ההמרה.

* ללא התחייבות. כי לקוחות מרוצים הם לקוחות שנשארים : ).

עננים
עננים
עננים
עננים
קקטוס
קקטוס

לא מספיק יפה, צריך גם ביצועים

30 ימים אחרונים

קמפיין גוגל קרנית מלמד - טיפולי פנים

0
קליקים
0
שיחות טלפון
0
טפסי לידים
בן ריל דף נחיתה

30 ימים אחרונים

קמפיין גוגל בן רילטרס - אמן חושים

0
קליקים
0
שיחות טלפון
0
טפסי לידים
פרומובוקס לוגו
מרקט ליד לוגו
בריקסטון לוגו
לוגו אוריאל אטלס
FXG לוגו
techjob לוגו
חמושה בעדשה לוגו
ישראל ידין לוגו

שתייה קרה עלינו

למידע נוסף וסיום הבצורת השאירו פניה!

השירות שלנו

קידום אורגני עצי דקל

התאמה לקידום אורגני

שירותי SEO מתקדמים על-ידי אנשי קידום מיומנים. האתר שלכם יכול להיראות נהדר, אבל ייתכן מאוד שהוא לא מותאם באופן האופטימלי ביותר לקידום במנועי החיפוש.

אנו נוודא שהאתר יעבור אופטימיזציה מלאה, שהוא מנוהל כשורה עם עדכוני תוכן שבועיים חדשים ומקבל חיזוק עם פרופיל קישורים ברחבי הרשת.

קידום ממומן בגוגל

קידום אורגני זו השקעה משתלמת לטווח הארוך, אך היא איננה מייצרת תוצאות "כאן ועכשיו". בעזרת קידום ממומן בגוגל נוכל להופיע באופן מידי בביטויים שרלוונטיים לעסק שלך ולייצר לידים חדשים עם דפי נחיתה יצירתיים, מרשימים וממירים.

עצי דקל

קידום ברשתות החברתיות

בעוד שבגוגל צריך לשמור על תמיד רציני מסוים, בפייסבוק ואינסטגרם תמונת המצב היא שונה לחלוטין. כאן נדאג לייצר קופי יצירתי, קריאייטיב שמושך את העין ורעיונות שיוצרים באזז מהסרטים! (אפרופו סרטים טיפ קטן: סרטונים הם הפוסטים הכי טובים)

תוכן איכותי

אנחנו יכולים לקרוא לזה קלישאה ואין ספק שאנחנו ממחזרים פה ססמאות לעוסות אבל תוכן היה ועודנו המלך. גוגל (בעצם כל מנועי החיפוש) היא מפלצת תוכן ותוכן זה מה שהיא מבינה. אנחנו נדאג לספק לאתרכם שירותי כתיבת תוכן מותאם SEO שמשיג תוצאות גם בדירוגים וגם בהנעת הגולשים לפעולה.

בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתרי תדמית יפים וממירים שמותאמים למובייל ולטבלט ועם הכנה מקדימה לקידום. במסגרת הקמת האתר נדאג לאפיין אותו בכפוף למחקר מילות מפתח מקדים, נכין תכנים מקצועיים לדף הבית ודפי הקטגוריה, נבצע אופטימיזציה מלאה ונטמיע פיקסלים של גוגל: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager ו-Google Search Console ופיקסלים של פייסבוק.

שתייה קרה עלינו

מתלבטים מה השירות המתאים עבורכם? נשמח לדבר!

אזז... מה היה לנו פה?

  • יחד נבין בדיוק מה הצרכים העסקיים שלכם
  • נבנה אסטרטגיה שיווקית מקיפה ונגבש יעדים
  • נדאג למתג את החברה עם קופי שתופס אנשים
  • נחבר את האתר/ים למערכות ניתוח מתקדמות
  • נקים קמפיינים עם דפי נחיתה יצירתיים וממותגים
  • נעקוב אחרי התוצאות ונחתור לטופ של הטופ
  • נעבוד בסנכרון מלא ונספק שירותי דיגיטל 360°!
קקטוס

הטקטיקה שלנו

כשזה מגיע לשיווק דיגיטלי בזירה האינטרנטית, קל להסיח את דעתם של הצרכנים הפוטנציאליים עם שלל אפשרויות והצעות. המטרה שלנו היא לתפוס את הלקוחות בכמה שיותר חזיתות ולהבטיח את צריבת המותג בזיכרונם.

איך אנחנו עושים את זה? יצירתיות היא שם המשחק! לקוחותינו נהנים מקריאייטיב שמתבטא בקופי מושך ומתוחכם, דפי נחיתה יצירתיים וממירים ושירותי Analytics במטרה להכניס את יחס ההמרה ולהבין את התנהגות הגולשים.

Yolo Media

Yolo Media - חברת קידום אתרים

קידום אתרים SEO • קידום ממומן ב-Google • קידום ממומן ב-Facebook/Instagram • בניית דפי נחיתה • בניית אתרי תדמית

לקבלת מידע ותיאום פגישה השאירו פרטים:

שאלות נפוצות

שיווק בדיגיטל נקרא גם שיווק באינטרנט והוא שם כולל לשימוש ברשת האינטרנט עבור מטרות שיווקיות ופרסומיות שונות באמצעות אפיקים שונים.

שיווק בדיגיטל יכול לעשות שימוש ברשת החיפוש של Google, Bing ויתר מנועי החיפוש, והוא גם יכול לעשות שימוש ברשתות החברתיות.

 למעשה כאשר מדברים על שיווק אינטרנטי, כל האמצעים כשרים וניתן למצוא עזר בכתבות תוכן ממומנות שמתפרסמות דרך מערכות הנקראות אאוטבריין וטאבולה, קניית שטחי פרסום דרך רשת המדיה של גוגל (GDN), פרסום בכלל הרשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וכיוצא בזה, פרסום ממומן קלאסי בגוגל ועוד.
 שני שימושים עיקריים:
בעלי עסקים וחברות יכולים למצוא עזר רב בשיווק האינטרנטי עבור מיתוג ופרסום.
מיתוג – האינטרנט הוא מקור המידע הגדול, הפופולרי והשימושי ביותר. עסק או חברה שאין להם נוכחות ברשת, לרוב חומקים מן התודעה, אלא אם צברו שם ומוניטין על פני שנים רבות. בעזרת בחירת אפיקי השיווק הנכונים והפופולריים ביותר בקרב קהל היעד של העסק, ניתן למתג אותו בצורה יעילה ולהקרין על הלקוחות הפוטנציאליים תחושה של קידמה, נוכחות ויוקרה.

פרסום – השימוש השני שלרוב גם משתלב בסעיף הראשון הוא פרסום לצורך הזרמת פניות חדשות לעסק. כיום ידוע שהאינטרנט הוא אמצעי הפרסום היעיל ביותר, והוא מאפשר לנו לפנות לקהלים ממוקדים. ניתן לסנן את הקהלים על-פי תחומי העניין שלהם, מגדר, גיל, חיפושים רלוונטיים אחרונים, ביקור באתר שלנו או בחשבון העסקי ברשת החברתית (רימרקטינג) ועוד. 

זו כבר שאלה שצריך לדון בה בשיחה מעמיקה שבה אנחנו מבינים את העסק ואת הקהלים שלו.

אבל הנה כמה דברים שכדאי לדעת:

קידום אורגני – באפיק של קידום אורגני, אנו בוחרים כאשר אנחנו נכונים להשקיע בתחום שלא מחזיר את ההשקעה שלו באופן מידי. מה הכוונה? דירוג טבעי טוב בתוצאות החיפוש הוא דבר שלוקח זמן, והוא מצריך מאיתנו להוכיח למנועי החיפוש שאנחנו באמת ראויים לטפס בדירוגים. בחודשים הראשונים כמעט ולא רואים תזוזות משמעותיות בתוצאות החיפוש, אך כאשר האתר מדורג גבוה, כבר מדובר בגיבוש מוניטין חשוב ויוקרתי שמקרין אמינות על הגולשים – ולזה אין תחליף!

אם יש לכם את היכולת הכלכלית לחכות ולהשקיע לטווח הארוך, אז הרי שזהו התחום שיתאים לכם.

קידום ממומן בגוגל – כעיקרון קידום ממומן מתאים לכל מי שרוצה לקבל זרימה עקבית של פניות "כאן ועכשיו". הקידום הממומן מתחלק למגוון רחב של נושאים כאשר יש לנו את רשת החיפוש והמדיה של גוגל. גוגל יכולה להתאים כמעט לכולם וניתן למצוא בה קמפיינים החל מרהיטים, דרך גננים ועד למנתחים פלסטיים. באמת שיש בה הכל מהכל. קהל היעד שלה הוא אנשים שזקוקים לשירות הזה ומחפשים אותו עצמאית. 

קידום ממומן ברשתות חברתיות – הרשתות החברתיות די מפתיעות את הגולשים Out Of Nowhere ולכן הן יכולות להתאים לעסקים שקהלי היעד שלהם לא חושבים באופן מודע לשירות שהם צריכים, אך הם בהחלט ימצאו בו עזר רב! מה למשל? פרסום של נופש תמיד מצטלם טוב ולכן הוא ימשוך את העין ברשת החברתית ובנוסף זה תמיד יכול להיות רלוונטי למישהו שבאמת מרגיש שהוא זקוק לחופשה. מבצעים שונים בסופרים הם גם פרסום נהדר שאף גולש לא ינסה לחפש בגוגל, אך ישמח למצוא בפייסבוק!

קידום תוכן ממומן – קידום של תוכן ממומן מתבצע לרוב באמצעות מערכת שנקראת Outbrain ומערכת שנקראת Taboola. שתי המערכות הללו עוזרות לנו לפרסם כתבות תוכן (שצריכות להיות סופר איכותיות וסופר שיווקיות) באתרים גדולים דוגמת וואלה!, Ynet וכיוצא בזה. לרוב נמצא את הכתבות הללו תחת כותרות דוגמת "רץ ברשת".

הכתבות הללו אינן מתאימות לכל עסק, ולרוב חשוב לצאת עם הצהרה על משהו "שובר מוסכמות" דוגמת "הסוף לכאבי השרירים! נמצאה התרופה שמעלימה שריר תפוס תוך 24 שעות!". בעזרת תוכן שכזה ניתן להביא גולשים רלוונטיים לאתר ובכך להגדיל את קהל העוקבים שלנו ולעתים גם להפוך את אותם הגולשים ללידים איכותיים שקראו את התוכן, התרשמו ועתה הם נכונים לנסות את המוצר.

יצירתיות.

כן, אנחנו חבר'ה יצירתיים וזאת הסיבה הראשונה למה הקמנו את העסק הזה מלכתחילה.

למה צריך יצירתיות בתחום שהוא כל כך טכני? כי כולם יודעים לעשות שיווק באינטרנט וכולם ככולם "עלו על הנוסחה". השאלה הגדולה היא – איך מבין כל מי שמתחרה בעסק שלנו, דווקא אנחנו נבלוט מעל כל היתר? וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

בכל תהליך הקידום, אנחנו דואגים לספק ללקוחות שלנו תוכן איכותי, קופי מרענן שתופס את העין וקריאייטיב שגורם לגולשים להקליק עלינו מתוך סקרנות ורצון לקבל מידע נוסף. מודעה בגוגל לא תתפוס אלא אם היא תגרום לגולש להיכנס כשהוא חדור מטרה לקבל פרטים, אתר שמקודם אורגנית לא ימשוך את הגולש להקליק אלא אם יכיל כותרת טובה, וגם לא יעודד הישארות באתר אלא אם הוא ייראה יפה ומזמין ויתבסס על חווית משתמש נכונה, מודעה בפייסבוק חייבת להיות יצירתית וכתבת תוכן יצירתית פשוט חייבת להיות ייחודית שכן מדובר בקהל קשה שלא באמת חיפש להכיר אותנו.

יחד, נדאג ללוות אתכם בצורה נכונה בעולם הדיגיטלי ונדגיש את הייחודיות שלכם על פני המתחרים.

עוד בנושא שיווק דיגיטלי

לימודי AI לדיגיטל במכללת הורייזון

לימודי AI לדיגיטל במכללת הורייזון

ניכר שבכל תחום ותחום מורגשת השפעתה של הבינה המלאכותית, וכל שכן בענפים הטכנולוגיים השונים. מאפליקציות שניתן לתכנת באמצעות בינה מלאכותית בתוך מספר שניות, ועד לאתרים

איך מקדמים אתר מתנות?

איך מקדמים אתר מתנות?

איך מקדמים אתר מתנות? והאם ישנו הבדל בין קידום אתר מתנות או למשל קידום של אתר עורכי דין? כפי שאתם וודאי מנחשים, אין זה מקרי

פיתוח אפליקציה לעסק

פיתוח אפליקציה לעסק

פיתוח אפליקציות חיוני היום לכול עסק מקוון. אם אתם רוצים להגביר את המכירות שלכם באמצעות טכנולוגיה, אזי פיתוח אפליקציה הוא הדרך להשיג זאת. כדי להחליט

על שיווק דיגיטלי ומיתוג עסקי

על שיווק דיגיטלי ומיתוג עסקי

מיתוג עסקי באמצעות שיווק דיגיטלי בואו לרגע נשקיט את רעשי הרקע הקלאסיים, בואו לא נדבר במושגים של קידום אורגני או ממומן, מנועי חיפוש או רשתות

פרסום ושיווק בעידן בדיגיטלי

פרסום ושיווק בעידן בדיגיטלי

בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד מחפשים למכור כמה שיותר בצורה יעילה על ידי מערך שיווק שיעבוד פשוט עבורם ללא צורך התעסקות בשיווק ומיתוג חלום שלצערנו

איך לשפר אחוז נטישה?

איך לשפר אחוז נטישה?

נתחיל בהסבר קצר על אחוז נטישה (Bounce Rate). מדובר בפרמטר שנמדד על-ידי Google Analytics, מערכת חינמית המאפשרת לנו לנתח את התנהגות הגולשים באתר. כיצד Bounce

יש לכם שאלות נוספות? דברו איתנו:

יולו מדיה שיווק דיגיטלי | טל': 072-3950681 | מזל אליעזר 4, ראשון לציון