לימודי AI לדיגיטל במכללת הורייזון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לימודי AI לדיגיטל במכללת הורייזון

ניכר שבכל תחום ותחום מורגשת השפעתה של הבינה המלאכותית, וכל שכן בענפים הטכנולוגיים השונים.

מאפליקציות שניתן לתכנת באמצעות בינה מלאכותית בתוך מספר שניות, ועד לאתרים שניתן לבנות ולו בזכות משפט טקסטואלי אחד המתאר לבינה המלאכותית את רצוננו.

מיד עם השקתה, הבינה המלאכותית השפיעה כמעט באופן מידי על הענפים הטכנולוגיים ובין היתר על ענף השיווק הדיגיטלי. למעשה, לראות עינינו, הרי שהבינה המלאכותית לא יכולה הייתה לפסוח מעל לשיווק הדיגיטלי, וימים יגידו שהיא עוד תצעד יחד עמו יד ביד.

היכולות המתקדמות של ה-AI מאפשרות למשווקים ולחברות שיווק ליצור תוכן בהינף יד ובתוך מספר שניות. חושבים שבזאת זה מסתכם? זהו סימן שאתם מכירים רק את קצה הקרחון של תחום הבינה המלאכותית, ובמכללת הורייזון ללימודי AI תוכלו להיחשף למגוון רחב ועשיר של תכנים הרלוונטיים במיוחד לתחומי השיווק.

על מכללת הורייזון

מכללת הורייזון הוקמה כמכללה טכנולוגית לתחומים מבוקשים בשוק העבודה הטכנולוגי עם קורסי בדיקת תוכנה, לימודי גיימינג, תכנות ועוד.

מיד עם השקתה של הבינה המלאכותית, המכללה הוציאה את תכנית הלימוד הכללית שלה שמטרתה ללמד כל אדם המעוניין בכך, את יכולותיו של עולם ה-AI על צורותיו וגווניו השונים.

כיום המכללה מציעה תכניות לימוד הפונות באופן מכוון אל קהלים ייעודיים לרבות אנשי שיווק ודיגיטל.

מה לומדים בקורס?

במסגרת הקורס ילמדו המשתתפים כיצד להשתמש בכלי הבינה המלאכותית על סוגיהם השונים ועבור צרכים משתנים.

כך למשל, לצד השימוש ביכולות צ'אט לכתיבת תכנים , הרי שניתן להשתמש בבינה המלאכותית לניתוח מידע ולשימוש בדאטה באופן ממוקד ונכון הרבה יותר.

שימוש בבינה מלאכותית יכול לאפשר לזהות נתונים רגישים שונים, להבין את חווית הלקוח, להיות עם האצבע על הדופק אחר זרמים, טרנדים והשפעות תקופתיות וכן ליצור נכסים דיגיטליים ולו באמצעות בקשה מנוסחת היטב המועברת אל הבינה המלאכותית.

רוצים לדעת יותר? בקרו באתר מכללת הורייזון והתרשמו מן הקורסים המוצעים בתחום הבינה המלאכותית: https://horizonlabs.co.il/

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן