בניית דף נחיתה

עיצוב דפי נחיתה מנצחים לקמפיינים ממומנים​

הדרך שלכם להביא לקוחות חדשים​

כשזה מגיע לקמפיינים ממומנים, מחקרים מראים כי יש לנו עד 5 שניות (מקסימום!) כדי להרשים את הלקוחות, למנוע נטישה ולשכנע אותם להשאיר לנו פרטים/לבצע רכישה. וכשאנחנו משלמים על כל הקלקה – ההבדל בין רווח להפסד הוא עצום!

אז מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד שמטרתו למקד את הגולשים שנחתו אליו מתוך הקלקה על המודעה הממומנת (כמו מודעת פייסבוק, מודעה ממומנת בגוגל, באנר וכיוצא בזה) במוצר/השירות שמוצע עבורם. כדי שהקמפיין יהיה רווחי וכדאי, חשוב שדף הנחיתה יהיה מזמין ונעים לעין, יכלול מספר שיווקי ענייני ויכלול טפסי צור קשר שמניעים לפעולה. 

המטרה שלנו היא אחת ויחידה: לגרום לגולשים להשאיר פרטים.

עננים
עננים
קקטוס
קקטוס

הצצה לפרויקטים שלנו

דברו איתנו ונסיים את הבצורת!

איך מתחילים?

קידום אורגני עצי דקל

קודם נכיר​

הפרט החשוב ביותר בתהליך הוא קודם כל המסר השיווקי.

מה הדף רוצה להשיג? מהו הטייפ קאסט של הלקוחות שמיועדים לגלוש בו? מה המוצר/השירות שמוצע על-ידי העסק? כיצד הוא ישרת את אותם הלקוחות? ואיך הוא נבדל מן השירותים המוצעים על-ידי המתחרים?

כמו שאתם מבינים – יש לנו לא מעט שאלות! ובאמצעות תחקיר מעמיק וממוקד, נגבש את האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר עבורכם ונייצר דף נחיתה מותאם אישית.

ואז נמשיך לסקיצה ראשונית​

הבנו בדיוק את בנק המטרות שלנו, ועכשיו הגיעה השעה להפשיל שרוולים ולהתחיל במלאכה!

כמו ששמתם לב בפרויקטים שלנו, לכל דף נחיתה יש אופי משלו עם עיצוב ייחודי. גם כאן, נדאג לבסס את העיצוב על-פי המחקר שביצענו ובהתבסס על חקר מתחרים.

נשלח אליכם את הסקיצה ומשם נערוך מקצה שיפורים.

עצי דקל

ונסיים בתוכן שיווקי ואיכותי​

עיצוב שמתאים לקהל היעד – צ'ק! עכשיו הגיע הזמן ליצוק אל תוך דף נחיתה תוכן איכותי ושמניע לפעולה.

מדובר בחלק הכי מאתגר בבניית דפי נחיתה – יצירת תוכן ענייני וקולע שלא יעייף או ישעמם את הגולשים ויעניק להם את המסרים השיווקיים בצורה הכי ברורה שיש. הגעתם? מעולה! יש לנו קייס משכנע שמבוסס על א,ב,ג,ד – השאירו פרטים.

קקטוס

ממה תוכן איכותי מורכב?

מצד אחד אסור שנשעמם את הגולשים, מהצד השני אסור שנפספס את המסרים שרצינו להעביר להם! לכן התוכן יהיה:

קצר וקולע

מניע לפעולה

הצעה ייחודית

רגע, ולמה לבחור דווקא בכם?​

כי גרמנו לכם לגלול עד לכאן ; ) – זה בדיוק מה שנעשה לגולשים.

אבל רגע ברצינות, אנחנו חברת קידום ובניית אתרים שמתמחה בתוכן מקצועי. אנחנו בונים דפי נחיתה יצירתיים, יפים ובעלי תוכן ייחודי שמניע את הסקרנות של הגולשים ומעורר חיבור ראשוני כלקוחות פוטנציאליים.

וכי יש לנו דיל של דף נחיתה חינם!

ביולו מדיה אנחנו אוהבים פרויקטים יצירתיים! מחפשים חברה שתקים ותנהל לכם את הקמפיינים הממומנים? דף הנחיתה החדש עלינו. עיצוב, קופי ושלל האותיות הקטנות – ללא עלות.

דברו איתנו ונוריד עליכם גשם של לידים!

שאלות נפוצות

שאלה פופולרית מאוד בקרב בעלי עסקים שזה עתה נכנסו לתחום השיווק הדיגיטלי, וזה הזמן לעשות קצת סדר בבלגן.

בקצרה: דף נחיתה מיועד לקמפיינים ממומנים, אתר מתאים יותר לקידום אורגני.

ולא בקצרה: דף נחיתה הוא עמוד בודד שלרוב מכיל תוכן תמציתי וטופס יצירת קשר. המטרה שלו היא אחת – לגרום לגולשים להשאיר פרטים כאן ועכשיו. אתר לעומת זאת, מיועד יותר למתן מידע תדמיתי ולצורכי מיתוג. הוא יכלול תוכן רב יותר ולכן הוא יתאים במידה מועטה יותר לקידום ממומן

אבל! ויש אבל

אם מדובר באתר סחר (איקומרס) שלרוב כולל רק מוצרים  והנעה לרכישה, הרי שלעתים ניתן להשתמש באתר העסק עבור הקמפיינים הממומנים. אם בבעלותכם אתר איקומרס, אל תמהרו ללכת לכיוון של בניית דף נחיתה.

זה כבר עניין של דחיפות. הטווח המקובל הוא עד שבועיים. אך כמובן יש מקרים יוצאים מן הכלל בהם ניתן להקים את הדף תוך מספר ימים.

לאורך השנים, צברנו ניסיון בהקמת דפי נחיתה ויצרנו לא מעט תבניות מוכנות מראש. אם יש לכם דחיפות בהקמת דף נחיתה מהרגע להרגע, נשמח להראות לכם את קטלוג דפי הנחיתה שלנו. כמובן שאי אפשר לוותר על שלב המחקר הראשוני להכרת העסק. רק אחרי שנבין את העסק ואת מטרותיו הכלכליות, נשלח אליכם קטלוג של דפי נחיתה רלוונטיים לבחירתכם.

אם יש לכם את הזמן ואת הסבלנות להקמת דף נחיתה חדש – נשמח לעצב עבורכם את הדף מאפס. לרוב במקרים אלו, נוכל גם לייצר דף יצירתי ומרשים יותר, כזה שייתן לכם ייחודיות ויתרון על פני המתחרים.

בכל יום ראשון, נקפיד לעדכן אותך בדו"ח שבועי על ביצועי הקמפיין הממומן. בנוסף, לאורך השבוע נתעדכן טלפונית ונעקוב מקרוב אחר ביצועי הקמפיין ודף הנחיתה.

בנוסף – הדף יכלול את המרכיבים הבאים:​

Google Tag Manager

מערכת של גוגל שמאפשרת הזרקת קודי המרה של גוגל, פייסבוק ועוד בקלות ובפשטות.​

דף תודה

דף שמופיע לאחר שהגולש משאיר פרטים בטופס צור הקשר. הדף מאפשר מעקב אחר המרות.​

טלפון מדיד

טלפון המאפשר למדוד שיחות גם של גולשים שהקלידו את המספר לבדם.​

עוד בנושא עיצוב דפי נחיתה