איך דף נחיתה יכול לשדרג לך את הקמפיין?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היתרונות של בניית דף נחיתה

קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק מצריכים מאיתנו להיות ממוקדי מטרה ולהבטיח שלפחות 10% מכלל המקליקים על המודעות, אכן ישאירו לנו פניה / יבצעו רכישה.

נשמע קל? ובכן, המציאות בשטח די מאתגרת בנושא הזה, ולא פעם תופתעו (או יותר נכון תתאכזבו) לגלות שהגעה ל-CTR שעומד על 10%, כרוכה בהרבה דם, יזע ודמעות.

נתחיל בהגדרות – מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד שבו "נוחתים" הגולשים לאחר שהקליקו על מודעה ממומנת. אז למה אנחנו לא מקימים קמפיינים עם אתר העסק המפורסם? כיוון שבאתר, הגולש יכול להתפזר ולסטות מן המסרים השיווקיים שרצינו לשדר.

לרוב דף נחיתה יכלול מסרים שיווקיים מובהקים, יהיה מסודר על-פי נקודות ברורות ויציב במקום גלוי לעין את החלק החשוב ביותר בדף – טופס יצירת קשר להשארת פרטים.

היעד שלנו בדף הנחיתה הוא לגרום לגולש להקדיש את מלוא תשומת הלב אל המסרים השיווקים שהכנו, ותפקידם של המסרים הללו הוא לדרבן הנעה לפעולה.

יותר תוכן – פחות אפקטיביות

כשזה מגיע לקידום אורגני בגוגל, אז הרי שלתוכן יש משקל חשוב בדחיפת האתר הלאה בתוצאות החיפוש. מנועי החיפוש מבינים את מהות האתר ואת הרלוונטיות שלו אל הגולשים על בסיס תוכן, ותוכן בלבד.

ההמלצות עבור תוכן SEO איכותי, מדברות על ממוצע של בין 300 ל-400 מילה לכל הפחות. מקדמי אתרים רבים דואגים לעבות את התוכן ולהפוך אותו למסמך בן 700-800 מילה.

עבור קידום אורגני מדובר במדד איכות מחייב, אך עבור קידום ממומן, הרי שכאן מדובר במלל רב שבגללו אנו יכולים לעייף את הגולשים שלנו, לעודד אותם לנטוש ולעבור לאתר הבא.

דף נחיתה מתאפיין לרוב במסרים שיווקיים קצרים, סדר וארגון שמאפשר קריאה מימין לשמאל – מסרים שיווקיים מימין, כותרת מניעה לפעולה משמאל וטופס השארת פרטים משמאל.

וזה הרבה עניין של עיצוב

לא פעם אנחנו מקבלים לידינו אתרים שלמרבה הצער לא מתאפיינים במראה עיצובי אלגנטי נהדר. זוכרים שבקידום ממומן בגוגל אמרנו שאין לנו מקום לטעויות שכן אנחנו משלמים על הקלקה? אז זו סיבה נהדרת נוספת מדוע חשוב לבסס את הקמפיין על דף נחיתה ולא על האתר עצמו.

בדפי נחיתה נוכל ליהנות מחופש עיצובי רב יותר ולשבור את המראה העיצובי הקלאסי של האתר. כך הלקוח לא צריך לחשוש שמא נוגעים לו בעיצוב האתר, ואנו מצידנו יכולים "להתפרע" ולערוך דף נחיתה מושלם שמעוצב בדיוק כמו שהגולשים אוהבים.

מדידה נכונה יותר

הקמת דף נחיתה והטמעתו במודעות פייסבוק או גוגל, איננה מספקת. עתה, עלינו החובה לערוך אופטימיזציה מקיפה לקמפיין, כזו שתאפשר ללקוח לנצל את התקציב הפרסומי על הצד הטוב ביותר.

דף נחיתה יאפשר לנו גמישות רבה יותר:

  • המרות – גם באתר וגם בדף הנחיתה אפשר להטמיע פיקסל המרות שמודד לנו כל פעם שגולש השאיר לנו פניה באתר. את זה ניתן לבצע גם באתר העסק וגם בדף הנחיתה.
  • מספר מדיד – כאן כבר מדובר בנתון חשוב! נתון שלמרבה הצער מתפספס לנו בקמפיינים רבים. המרות דרך טופס זה דבר אחד, אבל כיצד נמדוד בצורה נכונה גולשים שנכנסו לדף הנחיתה מהמחשב והחליטו להקליד את המספר ידנית בטלפון? בדף נחיתה נטמיע מספר מדיד, שזהו למעשה מספר טלפון מלאכותי שמפנה למספר טלפון אמיתי. כך דף הנחיתה מאפשר לנו למדוד באופן נקודתי אם בוצעו ממנו שיחות, או לא.

האם אני חייב להקים דף נחיתה כדי לערוך קמפיין ממומן?

לא, כל עוד יש אתר, לבעל העסק יש את הזכות המלאה לבחור אם להנחית את הגולשים אל תוך האתר הרשמי שלו או לדף נחיתה.

חשוב לזכור שדף נחיתה הוא לא בגדר MUST, אלא אמצעי עזר שבזכותו אנחנו יכולים להנחית את הגולשים לעמוד אינטרנט שנותן להם בדיוק את מבוקשם – בלי יותר מדי תוכן, בלי יותר מדי רושם – זה מי שאנחנו וזה העסק.

שימוש בעזרים פסיכולוגיים

בדף נחיתה, יש לנו את האפשרות לדרבן את הגולשים להשאיר לנו פניה בעזרת מגוון רחב של טקטיקות שיווקיות שונות.

אפשר להגיד זאת במלוא הכנות – לעתים הטקטיקות השיווקיות מוזילות את התוכן, ולכן מדובר בסיבה טובה נוספת למה להפריד בין אתרה הרשמי של החברה, לבין דף נחיתה בודד.

התוכן צריך להיות שיווקי, קצר ולעניין. אין לנו מקום לשמור על רשמיות ובטח לבטח שגם אין לנו זמן ולו שנייה אחת לבזבז על איבוד הריכוז של הגולש. חייבים להיות ממוקדי מטרה ולדרבן את הגולש בכל מחיר להשאיר לנו פרטים.
זה גם עניין של צבע

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא משחקי הצבעים בדף הנחיתה. זוכרים שאמרנו שבעלי אתרים לעתים לא מרשים לבצע שינויים עיצוביים באתרם? אז בדף הנחיתה, העמוד הוא כולו שלנו ואנחנו אלו שנותנים את הדעה הסופית.

כך אנחנו יכולים בין היתר לבחור את הצבעים של הדף ושל הלחצנים השונים ולדבר בצורה ברורה יותר אל קהל היעד שלנו:

  • ורוד – משדר קוסמטיקה ומוצרי טיפוח
  • אדום – משדר אוכל
  • כתום – משדר נינוחות
  • צהוב – משדר קיציות וקלילות
  • כחול – משדר אמינות

ועוד ועוד. כחלק מהקמת דפי נחיתה, הצבעים מקבלים אצלנו דגש מורחב.

מחפשים דף נחיתה לעסק שלכם?

ביולו מדיה תוכלו ליהנות משירות מקצועי ואדיב וצוות מסור שיודע להכין דפי נחיתה ממירים ומרשימים.

דפי הנחיתה של Yolo Media מגדילים מכירות ב-20-30 אחוזים!

לפרטים נוספים אודות הקמת דף נחיתה, השאירו פניה או התקשרו: 052-3676272

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן