עזבו טכנולוגיות – תוכן הוא מה שחשוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
עזבו טכנולוגיות – תוכן הוא מה שחשוב

אנחנו יכולים לפתוח את המאמר עם מגוון ביטויים ומונחים שנשמעים כמו שיא הטכנולוגיה והפאר, אבל האמת שאנחנו מביאים כאן משהו שהוא הרבה פחות מבשורה או חדשנות. תוכן, כן תוכן היה ונשאר אחד מן הפרמטרים החשובים והקריטיים ביותר לקידום.

בלא מעט פעמים, אנחנו פונים אל הלקוחות שלנו עם תכנים חדשים שנכתבים עבור האתרים או דפי הנחיתה שלהם ודורשים מהם, לא פחות ולא יותר, לבצע מעבר מדוקדק על המלל ולאשר אותו טרם העלייה לאוויר. עבורם זה נדמה כמו נדנוד של ממש שנפתר במשפט כמו: "אתם אנשי המקצוע, אתם תחליטו", אבל מבחינתנו המקצועיות היא לא לקחת את העניינים אך ורק בידיים שלנו, כי אם לשתף את הלקוחות ובכך לזכות בתוכן עשיר ואיכותי יותר.

החשיבות של התוכן בקידום

לתוכן איכותי ישנה תרומה משמעותית הן בקידום האורגני והן בקידום הממומן. עם זאת, המטרה והתרומה היא שונה בין כל אחד מן האפיקים השיווקיים השונים.

החשיבות של התוכן בקידום האורגני

אז נתחיל עם קידום SEO, ונסביר למה התוכן כל כך חשוב ואפילו מהותי עבורנו.

קידום אתרים בגוגל הוא תחום שבו אנחנו פועלים לרצות את מנועי החיפוש ולספק להם את ההבנה שאכן מדובר באתר רלוונטי ובעל ערך מוסף עבור הגולשים. בדיוק כמו כל עסק, גם גוגל (ותכל'ס כל מנועי החיפוש) מעוניינים שהלקוחות שלהם, קרי הגולשים, יקבלו את התוצאות הרלוונטיות ביותר.

כיצד מנועי החיפוש בוחרים אתרים רלוונטיים? יש מגוון רחב של מדדי איכות על-פיהם הם מגבשים את ההחלטה, ואחד מן העיקריים שבהם הוא התוכן. מדובר בפרמטר המרכזי שעל-פיו מנועי החיפוש מצליחים להבין את הנושא שעליו האתר מדבר.

בכתיבת תוכן לאתרים אנו תמיד מקפידים על תוכן איכותי שמעניק לגולשים מידע רלוונטי ושימושי. האינפורמציה צריכה להיות לא פחות ממושלמת עבור הגולש, כאילו והוא הגיע לאנציקלופדיה – כל המידע לפניו ולו רק נותר לקרוא ולהשכיל.

איך זה עוזר לנו לקידום האורגני?

פשוט מאוד – ככל שהגולש קורא יותר, כך הוא שוהה יותר זמן באתר. ככל שהוא שוהה זמן רב יותר באתר, מנועי החיפוש מודדים זאת ומגבשים החלטה אם האתר רלוונטי או לא. בנוסף, ככל שהתוכן מעניין יותר, כך הגולש עשוי להתעניין בתכנים נוספים באתר. הוא ביצע מעבר לעמוד אחר? מבחינת מנועי החיפוש מדובר באינטראקציה שנמדדת גם על-ידי Google Analytics – מערכת למדידת התנהגות הגולשים.

באופן חד-משמעי, אנו יכולים לומר שאתרים בעלי תכנים רלוונטיים ושמתעדכנים מפעם לפעם עם תכנים נוספים, קרי מאמרים, הם אתרים שנהנים מקידום אורגני טוב ויעיל יותר. כזה שמחזיק לאורך זמן ומצליח לשרוד עדכוני אלגוריתם.

החשיבות של התוכן בקידום הממומן

בקידום הממומן דרך המחשבה היא שונה בתכלית.

במרבית הפעמים אנו נקדם את הלקוחות הממומנים באמצעות דפי נחיתה – אתרים שלרוב מבוססים על דף אחד ושבתוכם ניתן למצוא מסרים שיווקיים ענייניים והכרחיים, משפטים שמניעים לפעולה וטופס יצירת קשר.

אז אם מדובר במסרים ענייניים וקצרים, למה שהתוכן ישחק תפקיד חשוב כל כך? ובכן, כאן התוכן לא עוזר לנו להתקדם אורגנית בתוצאות החיפוש, אך הוא בהחלט עוזר לדרבן את הגולש להשאיר לנו פניה ולהפוך ללקוח משלם.

להבדיל מקידום אורגני, בקידום ממומן בגוגל אנחנו משלמים עבור כל הקלקה ולעתים קרובות מוציאים תקציבים של אלפי אם לא עשרות אלפי שקלים. מדובר בתקציב שהמטרה שלו היא להשיג פניות כאן ועכשיו, ולכן אין זמן להמתין ואין כסף לבזבז לשווא. גולש שנכנס לדף הנחיתה ולא הבין את המסרים השיווקיים שלנו הוא לקוח פוטנציאלי שהחמצנו.

לכן, בכל דף נחיתה שאנו מקימים עבור לקוחותינו, אנו דואגים גם כן, לשלוח את התכנים לאישור מקדים. למה זה חשוב? ובכן כן, מדובר במסרים שיווקיים שהמטרה שלהם היא לשכנע את הגולש להשאיר פניה מידית, אך בו בזמן, אותם המסרים צריכים להכיל בתוכם נימה מקצועית ומשכנעת.

אנחנו יכולים להיות אנשי תוכן מעולים עד מחר ואנשי שיווק מפולפלים, אבל הטון הזה שבעלי עסקים וחברות יודעים לתת, הוא מכרה זהב שאין לו תחליף. הסמכותיות והמקצועיות תצא מתוך הטקסט ותשפיע על הגולש.

האם תוכן משתלב רק בקידום אורגני וממומן בגוגל?

אמצעי נוסף שבו התוכן משפיע על הגולש הוא קידום תכנים ממומנים באתרי מגזין ואתרים חדשותיים. מדובר באותם האתרים שבהם אנחנו רואים לפתע כותרת בסגנון "מרחבי הרשת" ובהם מופיעות כתבות ממומנות.

כאן מדובר בתוכן שמטרתו להקנות לגולשים ערך מוסף דרך כתיבה אינפורמטיבית וממושכת. הגולשים שנכנסים לכתבות אלו, לרוב רואים בהן ככתבות מגזין חדשותיות ולכן הם מצפים למלל רב.

במקרה הזה, חברות ובתי עסקים יכולים להגדיל את מספר הפניות לעסק עם כתבות סופר איכותיות שכוללות מסרים שיווקיים המוחבאים בתוך אינפורמציה טובה ורחבה. הסוד הגדול בתוכן ממומן שכזה הוא בבשורה – הנושא המרכזי חייב להביא איתו בשורה דוגמת "הרופא הזה יביא לשינוי מהותי בכאבי הגב שלכם" , "72 שעות ואתם אנשים אחרים לחלוטין".

אז מה היה לנו כאן?

במאמר הזה פרקנו את אחד מה"סודות" הכי לא שמורים בעולם השיווק הדיגיטלי – תוכן היה ונשאר מוטיב מרכזי שיכול לשנות את כל התמונה.

בקידום אורגני – התוכן הוא זה שמשנה את כל התמונה וגורם לאתרים לקפוץ אל העמוד הראשון. בלי תוכן איכותי, מרבית הסיכויים שהאתר שלנו או לא יתקדם, או ייפול ויאבד מיקומים בהדרגה/בפתאומיות (תלוי אם לפתע יגיע עדכון שיאתר תכני ספאם).

בקידום ממומן בגוגל – התוכן הוא הכוח שמניע את הגולשים לבצע פעולה ולהשאיר לנו פניה. בלי תוכן איכותי ושיווקי, הגולשים שלנו פשוט יינטשו את דף הנחיתה ויעברו אל המתחרים.

בקידום תוכן ממומן – התוכן הוא האמצעי הבלעדי שבאמצעותו חברות ובתי עסק מקבלים פניות חדשות. התוכן מביא "בשורה חדשנית" ולכן הוא משכנע את הגולשים שיש כאן משהו מעניין ששווה לקבל עליו פרטים בטלפון או בפגישה.

מי אנחנו?

חפרנו וחפרנו ובכלל לא הצגנו את עצמנו! אז אנחנו יולו מדיה, אנחנו סוכנות שיווק דיגיטלי שמקדמת עסקים ומביאה אותם למחוזות חדשים של הצלחה!

איך אנחנו עושים את זה? אנחנו פשוט משלבים את הידע הטכני שלנו עם טאצ'ים יצירתיים. אנחנו תמיד חושבים איך להפוך את הלקוחות שלנו לשונים ומיוחדים! זה יכול להתבטא בכתיבת תוכן איכותי אבל כזה שגורם לגולשים להיות קצת מופתעים, זה יכול להתבטא בעיצוב אתרים משגעים (באמת שכן!) וזה יכול להתבטא בדפי נחיתה שמהממים את הגולשים!

אם אתם מחפשים אנשי שיווק שאוהבים את מה שהם עושים, צרו איתנו קשר טלפוני במספר 072-3950681 או השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן