מתי כדאי להשקיע בעורך תוכן מקצועי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מתי כדאי להשקיע בעורך תוכן מקצועי?

אם שוטטתם מעט באתר שלנו, וודאי שמתם לב שאנחנו חוזרים פעם אחר פעם על המילה "יצירתיים". ואכן, אנחנו כמעט תמיד מקפידים לקבל לשורותינו אנשים בעלי יכולות שהן הרבה מעבר לקידום רובוטי וטכני של אתרים.
מה היצירתיות אצלנו כוללת?

  • יכולות עיצוביות – לא חייבים להיות מעצבים עם תעודות, אפשר גם להיות מעצבים בנפש. (סתם ככה לזרוק לאוויר – הסוכנות נוסדה על-ידי שני חובבי מוזיקה וגיטרות… אז יצירתיות היא הבסיס. אבל זה כבר שמור למתי שנכיר).
  • יכולות לפתרון בעיות – תאמינו לנו, אינטרנט זה מקום אפל שמביא איתו לא מעט באגים ותקלות. תמיד צריך לדעת כיצד למצוא פתרונות מחוץ לקופסה בין אם באיתור תקלות ובין אם במציאת מענה מהיר לבעיות.
  • ולסיום, יכולות כתיבה – אתם עושים קידום אתרים SEO? כתיבה מקצועית עבור אתרי הלקוחות היא בגדר MUST והיא יכולה לעשות את כל ההבדל בתוצאות שאליו כל אתר יגיע.

אך האם אנחנו תמיד נעשה שימוש בכתיבת התוכן של מקדמי האתרים שלנו? ובכן, לא, ועל כך נענה במאמר הבא.

שירותי כתיבת תוכן מקצועיים

תוכן מקצועי הוא תוכן שאיננו יכול להיכתב על-ידי כותב תוכן אינטרנטי קלאסי. לרוב כותבי התוכן מגיעים ללא ידע קודם בתחום שעליו הם כותבים, ולכן הם מבצעים מחקר מקיף טרם תחילת הכתיבה.

אך מה עושים במצבים בהם מדובר בנושאים דוגמת רפואה או עריכת דין? כאן כבר מדובר בתחומים שאם הכותב שעומד מאחוריהם הוא איננו איש מקצוע, אז הרי שגם הגולשים וגם מנועי החיפוש ישימו לב לכך.

עדכון Google Medic

מדובר בעדכון שיצא לאור בשנת 2018 והוא לא פחות מטלטל את עולם ה-SEO. אתרים בתחומים חזקים ומחופשים בעולם הרפואה, הפיננסים, המשפט והבטיחות פשוט הורדו במיקומיהם, אתרים אחרים נהנו מעליות משמעותיות וחלקים אחרים שמרו על יציבותם.

מדובר היה בעדכון רוחבי שגוגל שחררה אשר שם את הדגש בעיקר על אתרים בנושאי הרפואה. עם זאת, העדכון היה רחב אף יותר והוא נקרא בשם YMYL – Your Money Your Life. עדכון זה בא ואומר שכל אחר אשר משפיע בטיחות הגולשים, עושרם הפיננסי, בריאותם וזכויותיהם, אז הרי שהוא חייב לספק את הסחורה ולהגיש תוכן איכותי וסמכותי.

איך כל זה מתקשר לנו לכותבי תוכן מקצועיים?

לא משנה עד כמה נתאמץ, אנחנו בסופו של יום כותבי תוכן כלליים ולא אנשי מקצוע. בכתיבה אודות קידום אורגני אנו מוצאים את עצמנו נינוחים ושלווים בעת כתיבת מאמר זה, ואילו אם נידרש לכתוב כעת על היתרונות והחסרונות של ניתוחי פנים, אז הרי שנשבור מעט את הראש, דבר שיתבטא בטיב התוכן ויקרין זאת על הגולשים.

אם כן, ישנם נושאים שבהם אנחנו מראש מפנים את הכתיבה הישר לידיהם של כותבי תוכן מיומנים. כותבים שכאלו הם רופאים במקצועם, עורכי דין, כלכלנים ועוד. הם ורק הם, מסוגלים לכתוב תכנים שכאלו והם ורק הם, מסוגלים להקרין את הסמכות וההבנה המעמיקה שלהם מתוך המילים הישר אל עבר הגולשים.

זו לא רק הכתיבה, אלא גם השם

מכירים את זה שאתם קוראים מאמר אורח של פרופסור מסוים באתרים חדשותיים דוגמת YNET או מאקו? אז גם אם אנחנו מעלים מאמר מטעם כותב תוכן מקצועי, חשוב שנציין את השכלתו.

נניח והעלינו מאמר אודות "פצעונים ודרכי טיפול" באתר שמקודם על הנושא. במקרה הזה הרי שהגולשים ירצו לראות כי המאמר אכן נכתב על-ידי רופא/ת עור או לחילופין קוסמטיקאית מקצועית. ונניח והעלינו מאמר אודות דרכי הפעולה הנכונות בעת קבלת מכתב התראה מהוצאה לפועל – גם כאן אנו נרצה לפגוש במאמר שנכתב על-ידי עורך דין המתמחה בתחום ולא כותב תוכן עלום שם.

זהו למעשה אחד מן היתרונות המובהקים של כתיבה על-ידי איש מקצוע – יש לנו את המהימנות הנדרשת כדי להשרות על הגולשים את הביטחון וההבנה כי מדובר בתוכן איכותי המבוסס על ידע מקצועי ומחקרים.

גיבוי באמצעות מחקרים

כתיבה איכותית שנכתבה על-ידי איש מקצוע, היא גם כתיבה המלווה בשלל בתכנים מתוך שלל מקורות מידע.

איש מקצוע המיומן בתחום עניינו, יוכל לא רק לספק תוכן איכותי ואת שמו שיתנוסס אל מעל המאמר, אלא גם הפניות אל מקורות מידע חיצוניים דוגמת מאמרים אקדמיים, אתרים ממשלתיים, גופים ציבוריים וכיוצא בזה.

הפניה למקורות מידע חיצוניים המהווים גיבוי לתוכן הכתוב, הינה חלק חשוב ובלתי נפרד מיצירת דף מידע סמכותי לגולשים שלנו.

וגם אם אנחנו כתבנו, המאמרים לא מיד עולים

ישנם לא מעט תחומים שבהם אנחנו מרגישים בנוח לכתוב את התוכן ואנו עושים זאת בצורה מקצועית. עם זאת, באתריהם של עסקים שונים לא היינו רוצים להטמיע תכנים הכוללים שגיאות מקצועיות, כאלו שחס וחלילה יציבו את לקוחותינו בעמדה בעייתית אל מול הגולשים.

כדי להימנע מן המבוכה ובטח לבטח כדי להבטיח שהתוכן שעלה לאתר הוא איכותי (ובכך ממגן אותו מפני עדכונים עתידיים), כלל התכנים הנכתבים על-ידי צוות יולו, נשלחים קודם כל לאישורם של בעלי האתרים.

זה יכול לעכב את קצב ההעלאה של המאמרים, וזה יכול להציב אותנו בעמדה שבה אנחנו מנדנדים ללקוחותינו שיעברו על המאמרים ויאשרו את התכנים – מה שבטוח הוא זה כשזה מגיע לתוכן שעולה לתוך האתרים, אין מקום לפשרות וחייבים להיות פדנטיים ודקדקנים.

קצת עלינו… בקטנה…

יולו מדיה הינה חברת פרסום באינטרנט העוסקת בקידום ממומן בגוגל, קידום SEO, בניית אתרים לעסקים, הקמת דפי נחיתה וכתיבת תכנים מקצועיים לאתרים.

אצלנו תיהנו מעבודה מקצועית ללא פשרות, מסירות ודבקות במטרה ושקיפות מוחלטת בכל תהליך הקידום.

אם התעניינתם בכתיבת תוכן שיווקי או אינפורמטיבי לאתרכם, נשמח להציע לכם את שירותנו במספר הטלפון 072-3950681 או באמצעות השארת פרטים בטופס יצירת הקשר.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן