מומחה קידום אתרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מומחה קידום אתרים

קידום אורגני איכותי מצריך מאיתנו עבודה עקבית ויומיומית על גבי האתר.

חשוב שנזכור שמטרתו של הקידום האורגני היא להוכיח למנועי החיפוש כי האתר שלנו רלוונטי עבור הגולשים ועדיף על פני אתריהם של המתחרים. מנועי החיפוש מנגד, מחפשים אחר אתרים שמתעדכנים ומטופחים באופן רציף, שזוכים לבקרה וטיפול בכל תקלה שעולה דרך כלי מנהלי האתרים ושגדלים עם עוד ועוד עמודי תוכן בעלי ערף מוסף.

מקדם אתרים פרטי שעובד מולכם

ב-Yolo Media אנחנו דואגים להצמיד לכל אתר ואתר, מומחה קידום אתרים שינהל אותו באופן רציף.

היתרונות הם ברורים:

  • איש SEO שעובד על האתר כדרך קבע, הוא איש שיכיר את הנכס הדיגיטלי כמו כף ידו. כל בעיה וכל תקלה, הוא יידע כיצד להכווין את צוות המתכנתים ובכל שאלה של לקוח, הוא יידע כיצד לענות ומה לחקור כדי לספק תשובה מקיפה.
  • מקדם אתרים שעובד על האתר כדרך קבע, יהיה מסוגל לטפח את האתר על בסיס שבועי כשהמשמעות היא העלאת תכנים חדשים, חיפוש שיתופי פעולה ברשת להגדלת פרופיל הקישורים של האתר וביצוע אופטימיזציה רוחבית לדפי האתר.
  • בסופו של דבר, קידום אורגני בגוגל מצריך מאיתנו את מלוא תשומת הלב אל האתר. באינטרנט כמו באינטרנט, תקלות הן עניין שבשגרה וחשוב שנהיה במעקב אחר ביצועי האתר, המיקומים שלו ופעילותו. מספיק שהאתר לא יהיה יום אחד באוויר כדי שייגרם לו נזק קידומי (גם אם לטווח הקצר).

מטרתנו היא להעניק לכל לקוח ולקוחה את הביטחון והרוגע שהאתר שלהם מטופל באופן שוטף. אתם תעסקו בלסגור עסקאות, אנחנו נעסוק בלהביא את הלקוחות.

תחומי אחריותו של מומחה קידום אתרים

לא פעם אנחנו נשאלים על-ידי לקוחותינו באשר לתחומי האחריות של איש ה-SEO. מטבע הדברים שכל לקוח ולקוחה רוצים לדעת על מה הם משלמים ממיטב כספם מדי חודש (שכן קידום אתרים הוא דבר שלוקח זמן). כך נראה יום עבודתו של איש SEO ביולו מדיה:

  • מעבר על מיקומים ובדיקת תקינות אתר – פותחים את הבוקר במעבר על מיקומי הלקוח. לרשותנו תוכנת מעקב אוטומטית שבודקת מדי בוקר את מיקומי האתר בכל הביטויים שעליהם הסכמנו במסגרת חקר מילות המפתח.
    בתוכנה זו אנו מקבלים גם הערות אוטומטיות ואזהרות SEO שונות שיכולות לסייע בקידום האתר. בנוסף, מגמות שליליות או חיוביות יכולות להעיד אם עשינו עבודה טובה (ואז נמשיך באותה האסטרטגיה שבה נקטנו) או אם משהו בקידום לא עובד טוב (ואז נתחקר את האתר וננסה לבחון שיטות קידום אינטנסיביות יותר).
    לאחר מכן, נכנסים אל כלי מנהל האתרים כדי לבדוק אם ישנן הערות חשובות ובודקים את כלי ניתוח התנהגות הגולשים Google Analytics.
  • יצירת מיתוג ברשת – אחרי שראינו שהאתרים תקינים ושאין שום דבר שמצריך מאיתנו להרים דגל, עוברים לקידום האתר. מדי בוקר אנו מחפשים דרכים יצירתיות להרחיב את פרופיל הקישורים החיצוניים של האתר. מדובר בדרך מצוינת לחיזוק סמכותו בעיני מנועי החיפוש ולשיפור מיקומים עבור ביטויים שטרם נכנסו לעמוד הראשון.
    החיפוש כולל מגוון אתרים שונים ברשת וחיפוש אחר שת"פים מול בעלי אתרים, חברות חדשותיות וחברות קידום מקבילות.
  • מתן מענה שוטף ללקוחות – לאחר שפתחנו את הבוקר עם חיפוש אחר תקלות, זיהוי מגמות וחיזוק האתר עם קישורים, מנהלי ה-SEO שלנו, עוברים למתן מענה שוטף עבור לקוחות החברה טלפונית ובדואר האלקטרוני.
  • אופטימיזציה רוחבית לאתר – יתר היום מוקדש עבור יצירת תוכן חדש עבור האתרים. לא פעם יש ביטויים עליהם הסכמנו במחקר מילות המפתח, אשר אין להם דף רלוונטי באתר. במקרים אלו, אנו מייצרים תוכן חדש ושולחים לאישור לקוח. כמו כן, עמודים קיימים, עוברים עיבויי תוכן ושיפורים.
    זמן זה במהלך היום, מוקדש גם לביצוע אופטימיזציות לדפי האתר ומעבר רוחבי לדיגום ושיפור ההתאמה למנועי החיפוש.

זמינים עבורכם לכל תקלה

מטבע הדברים שחברת קידום אתרים, יש לנו שעות פעילות מסודרות, אך במקרים של תקלה, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון חירום שמספרו: 052-3676272.

כל בעיה שצצה אחרי השעה 18:00, תטופל על-ידינו או תיכנס לתחילת סדר היום שלנו ביום שלמחרת. בתחילה נתחקר את מקור הבעיה, נבין את חומרתה, ויחד עם הלקוח, אנו מסבירים בדיוק את מצב העניינים והאם מדובר בתקלה חמורה שמצריכה טיפול מידי, או שמא זו בעיה מוכרת שניתן לטפל בה בצורה מסודרת ונכונה ביום הבא.

מטרתנו: להעניק לכל לקוח ולקוחה את הביטחון הגמור שהאתר נמצא בידיים טובות. ברגע שהלקוחות בוטחים בנותני השירות וסביבת העבודה היא נעימה ורגועה, כך אנו יודעים שעבודת הקידום תשיג את תוצאותיה על הצד הטוב ביותר.

בגלל המקצועיות

קידום אתרים SEO הוא תחום שלא מפסיק להפתיע, להתעדכן ולהשתנות. מדי שבוע, אנו עורכים דיונים בין כל מקדמי האתרים ובהם אנו מעלים תהיות שעלו במהלך השבוע השבועית, אתגרים ועדכונים שונים שצצו באתרים חדשותיים בענף ה-SEO.

יחד, אנחנו דואגים להישאר מעודכנים בכל הנעשה בתחום הקידום האורגני וזאת כדי שגם אתרי הלקוחות שלנו יישארו מה שנקרא Up To Date.

כל מקדם אתרים שמוצמד לאתר לקוח, חוקר אותו בתחילה, מקבל עליו הדרכה מלאה ועורך שיחת היכרות עם הלקוח כדי לאפשר ערוץ תקשורת ישיר ואישי. המטרה היא שתרגישו כאילו ויש לחברתכם מקדם אתרים אישי שעובד כאחד מאנשי אגף החברה.

קידום אתרים באמת מצריך כל כך הרבה עבודה?

שאלה שאנו פוגשים בה לא פעם ולא פעמיים – התשובה הקצרה היא כן.

התשובה הארוכה היא:

מנועי החיפוש לא ממהרים לבטוח באתרי אינטרנט ועלינו מטלת החובה להוכיח להם שאנחנו אכן ראויים למקומות הראשונים.

כדי לקיים את חובת ההוכחה, עלינו לדאוג שהאתר יתעדכן באופן מסודר ושבועי בתכנים חדשים. כיצד בוחרים על מה לכתוב? והאם ישנם ביטויים שטרם ייצרנו עבורם תוכן? כל זה מצריך שיקול דעת, מחקר וזמן המוקדש לכתיבה איכותית.

בנוסף על כך, חשוב לחזק את האתר באופן שבועי עם הרחבת פרופיל הקישורים. כיצד עושים זאת נכון? האם כל אתר ובכל מחיר? לרוב נעדיף לבצע מחקר מדוקדק ונבחר אתרים בפינצטה.

שאלה חשובה נוספת היא – האם האתר מותאם באופן המקסימלי למנועי החיפוש? מה הרושם שלנו מחווית המשתמש? האם הגולשים מגיעים לאתר ומיד עוזבים לאתרי המתחרים? על השאלות הללו חשוב ליהנות שכן חווית משתמש שלילית = פגיעה בתהליך ה-SEO.

נשמח לעמוד לשירותכם

מחפש מומחה קידום אתרים לעסק שלכם? ב-Yolo Media נשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם כל הדרך אל המקומות העליונים של תוצאות החיפוש.

אנו מתחייבים לעבודה עקבית, שירות מעולה, שקיפות מלאה (אתם תדעו בדיוק מה הכסף שלכם עושה בשבילכם) ותוצאות מעולות!

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן