כיצד בונים אתר שנוכל לקדם היטב בגוגל?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כיצד בונים אתר שנוכל לקדם היטב בגוגל?

יש מספר פרמטרים מרכזיים שיסייעו לקידום יעיל של האתר שלכם בגוגל: מהירות טעינת האתר, התאמת האתר למובייל ומערכת עם קוד פתוח.

גוגל מפתחת באופן שוטף אלגוריתמים שונים הקובעים מה יהיו תוצאות החיפוש לשאלות או למילים שיציגו המשתמשים. לכן, כדי שהאתר שלכם יתאים לאלגוריתמים האלה של גוגל, הוא צריך לדבר בשפת מנוע החיפוש ולגרום לו לקדם את האתר שלכם בדירוג התוצאות.

קידום אורגני, הנקרא גם SEO כלומר Search Engine Optimization – אופטמיזציה של מנוע החיפוש, הוא פעולה הכרוכה בתהליך מתמשך שנועד לשפר את דירוג האתר שלכם ברשימת התוצאות שיציג גוגל בפני המשתמשים המחפשים תכנים בנושא של האתר שלכם.

למה מהירות הטענת האתר חשובה לקידומו?

ביליתם ימים ולילות בעבודת התכנון והעיצוב של האתר שלכם, והשקעתם שעות בהפקה ובעריכה שלו. אבל יש לכם בעיה. אתם מגלים שהאתר החדש והיפה שלכם לא מהיר כפי שרציתם. וכשמדובר בבניית אתר המותאם למנועי החיפוש, המהירות היא קריטית.

אם האתר לא יהיה מהיר, אנשים יינטשו אותו לפני שתספיקו למצמץ. אלא שהגברת המהירות אינה משימה קלה. לעתים קשה לאבחן מה בדיוק גורם להאטה והבעיה יכולה לנבוע ממספר גורמים, כמו קוד שנכתב בצורה גרועה או

תמונות כבדות

כיוון שגוגל נותנת יחס מועדף לאתרים הנטענים במהירות, ככול שהאתר ייטען מהר יותר:

  • כך שיעורי היציאה מהדף שלכם יהיו נמוכים יותר,
  • והסיכוי שגוגל ידרג אתכם לפני אתרים איטיים, גדול יותר.

לכן, כדי שאפשר יהיה לקדם את האתר בגוגל, חשוב לאבחן ולתקן את בעיית המהירות.

התאמת האתר למובייל – למה היא חשובה לקידום?

האופן שבו אנשים גולשים היום באינטרנט משתנה במהירות. יותר ויותר אנשים משתמשים בטלפונים שלהם כאילו היו מחשבים, ורבים מהם מעדיפים את המובייל על פני המחשב הנייד או המחשב השולחני המסורתי.

למעשה, עבור האנשים שחיים כל היום בסלולרי שלהם, אתר האינטרנט המסורתי העומד על השולחן, כבר מזמן לא כל כך שימושי.

השינויים שביצעה גוגל באלגוריתם של תוצאות החיפוש הסלולרי, עשויים ׳להעניש׳ את האתרים שלא הותאמו למכשירים ניידים, ולקדם את אלה המותאמים גם למובייל. לא נראה שבעתיד הקרוב צפויה האטה במגמה זו שנעה די בקביעות מהמחשב השולחני אל המובייל.

לכן, מומלץ לבדוק את המוכנות של האתר שלכם למובייל (אפשר להשתמש באתר הבדיקה של גוגל Mobile Friendly test site), כדי להבטיח שלא תאבדו את כל אותם מבקרים יקרי ערך ולקוחות פוטנציאליים שמעדיפים לגלוש במובייל.

זה הזמן לעדכן את האתר, להפוך אותו לידידותי למובייל ולזכות שוב באותם מבקרים אבודים.

כיצד משפיעה מערכת קוד פתוח על קידום האתר?

מערכת קוד פתוח, זו החבויה מאחורי הקלעים ולא נראית לעין המשתמשים, מאפשרת למנועי החיפוש לסרוק את האתר שלכם ולהציג אותו בתוצאות החיפוש. המשמעות היא שאם האתר שלכם לא בנוי על בסיס מערכת קוד פתוח, כאשר גוגל יסרוק את האתרים כדי להציג למשתמש את התוצאות הטובות ביותר, הוא לא יצליח להגיע לאתר שלכם.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן