
גוגל ממומן – בכל מחיר?
כיאה לאנשי קידום ממומן שצריכים לקרוא את הנתונים בשטח ולעשות אופטימיזציות – נתחיל עם מספרים! בנתונים שהתפרסמו בשנת 2017, גילינו שגוגל הרוויחה רק מ-Google Ads
כיאה לאנשי קידום ממומן שצריכים לקרוא את הנתונים בשטח ולעשות אופטימיזציות – נתחיל עם מספרים! בנתונים שהתפרסמו בשנת 2017, גילינו שגוגל הרוויחה רק מ-Google Ads
שיווק אונליין הוא אמצעי יעיל וממוקד שמסייע להביא לעסק לקוחות חדשים ולמנף את העסקאות בעשרות ואף מאות אחוזים. עם זאת, הבחירה באפיקי השיווק הדיגיטליים הנכונים
קידום אתרים מתחלק לשתי חזיתות עיקריות: קידום אופסייט שמתבצע בעזרת יצירת פרופיל קישורים אל האתר מתוך אתרים איכותיים ורלוונטיים ברחבי הרשת וקידום אונסייט המתבצע בתוך
לפני שנקפוץ אל המים ונסביר על היתרונות והחסרונות של ה-SEO, נתעכב קצת על הגדרות. אז מהו בעצם קידום אורגני? קידום אורגני הינו סדרה של פעולות
החלטתם להקים אתר תדמית לעסק שלכם? מזל טוב! הנוכחות ברשת היא ללא ספק אבן דרך חשובה בהצלחת העסק והיא יכולה להכפיל ואפילו לשלש את כמות
חלק מעבודת SEO נכונה, כוללת בתוכה גם שיתופי פעולה עם אתרים מתחומים חופפים שבהם נוכל להעלות מאמרי תוכן איכותיים עם קישור המפנה אלינו. תחום זה
לא פעם אנחנו פוגשים בבעלי עסקים שניגשים אלינו עם קמפיין פעיל ומבקשים שנעשה בו סדר כיוון שהוא פשוט לא מניב תוצאות. גם אם לא נשאל
בניית אתר לעסק היא צעד חשוב מאין כמוהו. האינטרנט הוא מקור מצוין להזרמת פניות של לקוחות חדשים ובד בבד אתר רשמי לחברה מסייע במיתוג שלה
כשזה מגיע להיבטים של קידום אתרים ושיווק דיגיטלי, אפשר למצוא מגוון רחב של אפיקים שיווקיים שונים וכל אחד מהם מביא איתו עולם ומלואו. הקידום האורגני
ייתכן ששמעתם עליו כ-Webmaster Tools, ייתכן שקראתם עליו בבלוג או מצאתם אותו בגוגל בתור ה-Google Search Console ובשאלות בפייסבוק, רבים פשוט מקצרים וכותבים GSC. אז
© כל הזכויות שמורות אין להעתיק או לשכפל תוכן זה ללא אישור בעל האתר
מדיניות פרטיות