איך מעצבים אתר תדמית?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
איך מעצבים אתר תדמית?

החלטתם להקים אתר תדמית לעסק שלכם? מזל טוב! הנוכחות ברשת היא ללא ספק אבן דרך חשובה בהצלחת העסק והיא יכולה להכפיל ואפילו לשלש את כמות הפניות של לקוחות פוטנציאליים חדשים. עתה נשאלת השאלה – כיצד האתר ייראה?

ממבט חטוף באינטרנט, ניתן לראות כי ישנם לא מעט סוגי עיצובים שונים. ייתכן מאוד שקודם לכן אפילו לא טרחנו להתייחס אליהם, אבל עתה הדבר מקבל משמעות ולפתע אנחנו מבינים שהמבחר הוא עצום ומבלבל. בפגישות עם לקוחות שרוצים אתר תדמית, אנו תמיד נוהגים לשאול אם קיים עיצוב מסוים שעליו הם שמו את העין. עם זאת, רבים מגיעים שהם מעט מהוססים ולכן קיבצנו את המדריך הבאה שיעזור להחליט על העיצוב הראשוני!

טיפים לעיצוב אתר תדמית

אוקיי, אז עכשיו נשאלת השאלה מאיפה מתחילים!? תמיד צריך את הדחיפה הראשונית שלאחר מכן תתן למוזה שלנו להתפרץ ולהנחות אותנו, במקום שאנחנו ננחה אותה.

טיפ 1 – היצמדו לנישה שלכם

אנחנו יודעים שקיים מגוון רחב של עיצובים שונים ומושכים עבור חברות שונות, אך בסופו של דבר זכרו את התחום העסקי שלכם והקפידו ליישר איתו קו עיצובי.

הכוונה היא שאם אתם משרד רואי חשבון, אז הרי שהאתר צריך לקבל עיצוב נקי, אסתטי ופשוט. זאת לעומת אתר של חברת הייטק לצורך הדוגמה, שגם הוא נשען על עיצוב נקי ואסתטי, אבל מביא איתו מעט פיצ'רים עיצוביים שמקרינים קידמה טכנולוגית ומשב רוח צעיר.

לסיכום: קחו מוזה מאתרי מתחרים והמעיטו בקבלת השראה מאתרים של עסקים שרחוקים מתחומכם. מצאו מספר אתרים שמצאו חן בעיניכם ומשם תוכלו לגשת עם בנק של בקשות לעיצוב האתר.

טיפ 2 – תמיד מתחילים מהלוגו

אתר תדמיתי צריך תמיד להישען על קו עיצובי שלא מפריע לגולשים בעיניים. ברגע שבו האתר צבעוני מדי, או מכיל צבעים שאינם משתלבים האחד בשני, אז הרי שחווית המשתמש של הגולש נפגעת והסיכויים שינטוש וימשיך לאתר אחר הם גבוהים.

חווית משתמש שכזו היא קודם כל נזק כלכלי עבור האתר שאיננו משיג את מטרתו, והיא גם עלולה לפגוע בקידומו האורגני. אז מה צריך לעשות? התחילו מהלוגו! הצבעים שמאפיינים את הלוגו שלכם, הם הצבעים שצריכים לאפיין גם את האתר. בצורה הזו האתר יקבל קו אסתטי אחיד ונוח לעין.

לסיכום: המוזה הראשונית לצבעי האתר צריכה קודם כל להתחיל מהלוגו. הלוגו שלכם מיושן ולא מתאים לאתר אינטרנט? המעצבים שלנו ישמחו לסייע לכם בנושא!

טיפ 3 – תדמיתי או לא תדמיתי – המטרה שהאתר ימכור

צמד המילים "אתר תדמית" נוטה לבלבל לא מעט לקוחות שחושבים כי מדובר באתר לצורך מתן מידע על העסק ותו לא. עם זאת, חשוב תמיד לשים את הדגש על הדבר החשוב מכול והוא שבסופו של יום – כולנו רוצים לקבל יותר פניות ולמנף את העסק.

בהחלטה על עיצובו הראשוני של האתר ובקבלת הסקיצות, הקפידו תמיד לחפש היכן טפסי צור הקשר – האם הם מופיעים בתחילת העמוד או שאולי רק בסופו? מעצבי אתרים רבים מודעים לעובדה שהאתר צריך בסופו של דבר להמיר, אבל חשוב שגם אתם תהיו עם האצבע על הדופק.

טופס צור קשר שמופיע ישר עם הכניסה לאתר, עלול להיות מרתיע בצורה מסוימת, אך טופס שנמצא במרחק גלילה קצר למטה, הוא טופס מעולה שחשוב שימוקם באתר. לעתים אנו מקדמים אתרים שכבר אופיינו, עוצבו והוקמו ללא הטפסים ולא פעם התיקון כרוך בתשלום נוסף למעצב.

לסיכום: הקפידו תמיד לחפש אחר טופס צור קשר גלוי לעין שנמצא לקראת הסוף של השליש הראשון שבאתר. אם מדובר באתר מכירתי שלא מסתיר את כוונותיו, אז אפילו מומלץ שהטופס יופיע בחלקו העליון.

אז מה היה לנו פה?

ההחלטה על עיצוב האתר צריכה להיות כרוכה ב-3 קריטריונים משמעותיים:

  • האתר צריך להתאים לנישה שאליה העסק משתייך. אתם נותנים שירותי בידור לילדים? האתר יכול להיות צבעוני וצעקני, אתם נותנים שירות ייעוץ מס? האתר צריך להיות נקי, אסתטי ורציני.
  • צבעי האתר צריכים להתאים ללוגו ובאופן כללי חשוב שהאתר יבוסס על 3 צבעים בלבד. בצורה הזו הוא ייראה נקי ונוח יותר עבור הגולשים.
  • מכירה, מכירה ושוב פעם מכירה. אתם לא באים לשחק, אתם רוצים פניות חדשות. לכן, הקפידו תמיד שהאתר, עם כל העיצוב היפה, יכיל טפסי צור קשר והנעות לפעולה. במבחן התוצאה, זה מה שאתם מחפשים.

החלטתם שאתם רוצים להקים אתר תדמית לעסק שלכם? יולו מדיה הינה סוכנות שיווק דיגיטלי המספקת שירותי קידום, עיצוב ובניית אתרי תדמית ודפי נחיתה. השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן