מומחה שיווק דיגיטלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מומחה שיווק דיגיטלי

כשזה מגיע להיבטים של קידום אתרים ושיווק דיגיטלי, אפשר למצוא מגוון רחב של אפיקים שיווקיים שונים וכל אחד מהם מביא איתו עולם ומלואו.

הקידום האורגני כולל את כל מלאכת ניהול האתר. במסגרת ה-SEO, מומחה קידום האתרים אחראי על רעיונות לכתיבת תכנים חדשים והעלאתם, שיפור התכנים הקיימים, ביצוע אופטימיזציה לדפי האתר, מעקב אחר מיקומים ויצירת פרופיל קישורים טבעי שמחזק את סמכות האתר.

הקידום הממומן כולל את כל מלאכת הקמת וניהול הקמפיינים. שני האפיקים הפופולריים ביותר הם קידום ממומן באמצעות גוגל וקידום ברשתות החברתיות. שניהם מביאים עמם ממשקים שונים ודרך הסתכלות שונה, אך בסופו של יום, על מנהל ה-PPC להחזיק ביכולת קריאייטיבית להקמת מודעות שמושכות את העין, ביכולת טכנית מקיפה להקמת הקמפיין והתאמתו ללקוח וביכולת אנליטית לניתוח נתונים והסקת מסקנות לאופטימיזציה.

קידום באמצעות תוכן כולל מערכות דוגמת טאבולה ואאוטבריין שמאפשרות לנו להפיק תכנים שיווקיים מעולים ולפרסם אותם דרך אתרי תוכן מובילים דוגמת אתרי חדשות, מגזינים נחשקים ועוד. גם כאן ישנה מערכת שלמה דרכה ניתן לנתח את תוצאות המאמר שפורסם, כוח ההמרה שלו ועוד.

את כל אלו מומחה לשיווק דיגיטלי יודע

כאשר מחפשים אחר מומחה שיווק דיגיטלי, למעשה מחפשים אחר איש מקצוע שמכיר ויודע את כל התחומים הללו.

ישנם לא מעט קורסים שמלמדים את כל המערכות במסגרת תכנית לימודים אחת, אך בפועל, כדי להיות מומחה אמיתי, פשוט צריך לשחות בעולם הזה, לצבור וותק וניסיון ואט אט לפתח את החושים שמגיעים רק לאור הצלחות וכן.. גם כישלונות.

מי עשוי לחפש אחר שירות מקיף?

ישנם בתי עסק וחברות שמראש יודעים שהם מעוניינים ב-SEO ולכן הם מחפשים אחר מומחה קידום אורגני שיזניק את העסק קדימה. אך מן הצד השני ישנם גם לא מעט כאלו שמחפשים אחר איש מקצוע מנוסה שיידע להציע להם את הפתרון הנכון ביותר עבורם.

חלק מן הלקוחות הללו מתנסים בעולם הדיגיטל פעם ראשונה ומבקשים באמת ובתמים לקבל ייעוץ מקצועי, וחלק אחר מן הלקוחות כבר התנסו ולמרבה הצער נכוו מניסיונם בדיגיטל, והם רוצים לקבל חוות דעת מאיש מקצוע שמכיר את כל העולמות (או לפחות את מרביתם).

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה

ביולו מדיה אנחנו מספקים פתרונות דיגיטל 360 לעסקים מתוך ההבנה שכל עסק וכל חברה מביאים איתם ראייה עסקית משלהם, קהל יעד שונה ובנק יעדים משלהם.

צוות הסוכנות מורכב מאנשי מקצוע שחיים את הדיגיטל לא מתוך הכרח, אלא מתוך אהבה אמיתית לתחום, נכונות לקרוא ולהתעדכן ושאיפה לדעת כמה שיותר תחומים לפעמים לא מתוך צורך ממשי בעבודה, אלא יותר כהעשרה ופתיחת הדמיון לאפיקים חדשים.

כל לקוח מוצמד למומחה שיווק דיגיטלי שיודע להציע פתרונות מקיפים. ניתן כמובן לבחור באפיק אחד מתוך כמה, אך המטרה שלנו היא שלקוחותינו ידעו כי הם בידיים טובות, כאלו שידעו לספק את הייעוץ הנכון ביותר.

יצירתיות היא הייחודיות שלנו

נגיד את זה בצורה בוטה אבל לפעמים צריך להסתכל למציאות בעיניים – כמו העסק שלכם, כך יש עסקים רבים נוספים שנלחמים על אותו נתח שוק.

המטרה שלנו (והמאפיין שבו אנחנו הכי מתגאים!) היא לספק ללקוחותינו שיווק יצירתי, כזה ששם דגש על בידול עסקי בכל כותרת ובכל קריאייטיב. לקוח שעושה דבר מה שמושך את העין של הגולשים, נצרב בזיכרון שלהם, מדרבן את הסקרנות והופך אותם ללקוחות בזמן קצר יותר.

לא בטוחים איך? השאירו לנו פרטים או התקשרו 052-3676272 ושוחחו עם מומחה שיווק דיגיטלי שיבין את העסק שלכם ויעניק לכם שיחת ייעוץ ראשונית.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן