מה היתרון של בניית אתר בחברת קידום?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היתרון של בניית אתר בחברת קידום

בניית אתר לעסק היא צעד חשוב מאין כמוהו. האינטרנט הוא מקור מצוין להזרמת פניות של לקוחות חדשים ובד בבד אתר רשמי לחברה מסייע במיתוג שלה ובהקרנת תחושת אמינות, יציבות ומערכתיות.

אז פניתם לחברת בניית אתרים, אפיינתם אתר, בניתם אותו יחד איתה, אבל בפועל האתר לא מניב כל כך תוצאות – למה?

ייתכן שהאתר שלכם לא מותאם לקידום אורגני

בניית אתר מרשים ויפה היא דבר אחד, אך ההתאמה של האתר לקידום אורגני או ממומן היא דבר שונה בתכלית. לעתים פונים אלינו לקוחות ששוקלים אם להקים את האתר במסגרת העבודה מולנו, או לחילופין להקים אתר בחברה שעוסקת אך ורק בזה ורק לאחר מכן להמשיך איתנו במלאכת הקידום.

במאמר הבא ריכזנו כמה סיבות למה בניית אתרים וקידומם הולכים מעולה ביחד ויכולים לתת לכם יתרון על פני המתחרים.

1. עיצוב אתר שמניע לפעולה

גם חברות קידום אתרים וגם חברות בניית אתרים יודעות שמה שחשוב בסופו של יום זה שהגולש יהפוך ללקוח משלם. עם זאת, לא פעם אנו פוגשים באתרים שנראים מעולה, אך לא מקלים על הגולש בתהליך השארת הפרטים.

משהו קטן שחשוב לדעת: קידום אורגני של אתר מצריך מאיתנו להשקיע בו עבודת תוכן, כיוון שזה מה שמנועי החיפוש מחפשים. קידום ממומן לעומת זאת איננו מסתמך על תוכן רב, ושם אנחנו חייבים להיות תמציתיים – הגולש הקליק עלינו? ניתן לו תוכן שיווקי שיניע אותו לפעולה.

כחברת קידום אנחנו יודעים למצוא את עמק השווה בכל מה שנוגע לעיצוב האתר והתאמתו לקידום. האתרים שלנו נראים מעולה, מכילים תוכן SEO איכותי ובו בזמן גם מעוצבים באופן כזה שמניע את הגולש לפעולה. מרבית הלקוחות שלנו אינם זקוקים לדפי נחיתה עבור קידום ממומן ויכולים להשתמש באתר שלהם הן עבור SEO והן עבור קמפיינים ממומנים.

2. התאמת מבנה האתר לקידום

אתר שבנוי נכון צריך להתבסס על היררכיה ברורה וההיררכיה הזאת מתבטאת בעמודי האתר.

כיצד קובעים היררכיה? כמקדמי אתרים, אנחנו דואגים לערוך מחקר מילות מפתח מקיף ולאחר מכן לבסס את בניית האתר והדפים השונים בהסתמך על אסטרטגיית SEO מקדימה.

בתפריט הראשי יופיעו דפי הקטגוריה הראשיים שגם יכילו את הביטויים התחרותיים ביותר ואחריהם יופיעו ביטויים ממוקדים יותר ותחרותיים פחות. כל עמוד ועמוד יקשרו לעמודים הפנימיים ולהפך באופן שמסייע למנועי החיפוש לסרוק את האתר ובו בזמן מקל על הגולשים לנוע בו ולעבור לעמודים רלוונטיים.

עבור מנועי החיפוש, אתר שגורם לגולשים לעבור בין העמודים השונים, הוא הוכחה לכך שהוא מציע חווית משתמש מעולה ומידע רלוונטי לגולשים. זוהי דרך אחת מיני רבות לעלות בדירוגים של תוצאות החיפוש.

3. יצירת תוכן איכותי + ביצוע אופטימיזציה מלאה

כאשר אנחנו מקבלים אתר מחברת בניית אתרים, אנו למעשה צריכים לדגם אותו מהיסוד או מה שנקרא "אופטימיזצית אונסייט".

אופטימיזצית אונסייט מתייחסת לאופן שבו התוכן של כל עמוד ועמוד מותאם בצורה האופטימלית ביותר למנועי החיפוש. כבר עם הקמת הדף, אנחנו נותנים לו את התגיות הנדרשות ברמת הכותרת והתיאור שמופיעים בתוצאות החיפוש. לדוגמה:

מטה טייטל ומטה דיסקריפשן

הכותרות הללו מסייעות לגוגל להבין את מילת המפתח המרכזית שמקודמת על אותו דף – במקרה שלנו חברת קידום אתרים.

לאחר מכן, אנחנו דואגים לייצר תוכן איכותי של מינימום 400 מילה וזאת כדי להבטיח ציון איכות גבוה בעיני מנועי החיפוש. עבורם, אתר עם תוכן רב הוא אתר שמציע מידע שעשוי לעניין את הגולש. התוכן שנכתב על-ידי כותבי תוכן מקצועיים שחוקרים את העסק ומדברים בשפתו, עובר אופטימיזציה מלאה ברמת הגדרת הכותרות מ-H1 עד H6, חזרה וגיוון במילות המפתח ויצירת תוכן אינפורמטיבי, שיווקי ומעניין שגורם לגולשים להמשיך ולקרוא ולקבל הצעות מעבר לדפים רלוונטיים נוספים.

למעשה, כל מה שאנחנו עושים בעת קבלת אתר קיים של לקוח חדש, מבוצע מידית במעמד הקמת האתר של הלקוח, וכך מתאפשר לנו לצבור וותק וכוח קידומי כבר מההתחלה.

4. הטמעת פיקסלים, קודי המרה ומעקב

חברות בניית אתרים עוסקות באיפיון האתר, עיצובו והקמתו בפועל, אך הן אינן עוסקות בהטמעת המערכות השונות של גוגל ופייסבוק.

כחלק מהקמת האתר, אנחנו כבר דואגים לבצע את כל המלאכה במסגרת בניית האתר. הדבר כולל הטמעת מערכת בשם Google Tag Manager שמאפשרת לנו להטמיע קודים ופיקסלים שונים בקלות ובפשטות. לאחר שהטמענו את ה-GTM, אנו מטמיעים באמצעותו Google Analytics – מערכת שמאפשרת לנו לנתח את התנהגות הגולשים ופיקסל ההמרות של Google Ads – המערכת של גוגל להקמת קמפיינים ממומנים.

לאחר מכן אנו מטמיעים את הקוד של Google Search Console – כלי מנהלי האתרים של גוגל שעוזר למנוע החיפוש לסרוק את האתר ולהבין אותו טוב יותר.

לסיום, בעת מעמד ההקמה של האתר, אנו דואגים גם להקים דף עסקי בפייסבוק וחשבון מודעות ממומן. בעזרת ה-GTM אנו מטמיעים את הפיקסלים של פייסבוק באתר וכך למעשה הוא יש לנו נכס דיגיטלי שמותאם לקידום.

לסיכום

בניית אתר מתוך אסטרטגית קידום מקדימה, היא ללא ספק הדרך הנכונה, הבריאה והנקייה ביותר להקים אתר שמשיג תוצאות.

בעזרת מחקר מילות מפתח אנו יודעים להתאים את מבנה האתר מראש אל הביטויים המחופשים ביותר על-ידי הגולשים. בנוסף לכך, אנחנו מבססים את האתר על עיצוב מרשים ועל תוכן איכותי שמדבר אל קהל היעד ומאפשר להשתמש בדפים הן עבור קידום אורגני והן עבור קידום ממומן.

האתר עובר אופטימיזציה מלאה למנועי החיפוש כך שכבר מן הרגע הראשון, הוא מתחיל לצבור כוח קידומי. לסיום, כל קודי ההמרה והמערכות החשובות לשיווק, מוטמעות כבר במעמד ההקמה ובדרך זו יש לנו אתר איכותי, מדוגם ומוכן לפעולה.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן