עשה זאת בעצמך בתחום השיווק הדיגיטלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
עשה זאת בעצמך בתחום השיווק הדיגיטלי

יש לכם עסק שצריך לקבל נוכחות ברשת? לא בטוחים אם יש לכם את התקציב כרגע כדי לעבוד מול חברת קידום אתרים? במאמר הבא ריכזנו מספר כלים חינמיים וחשובים שיוכלו לסייע לכם בשיווק הדיגיטלי של העסק ללא צורך להוציא ולו שקל אחד.

טכניקות חינמיות לשיווק דיגיטלי

יש מאמרים שבהם אנחנו חופרים, כאן החלטנו לגשת לעיקר מההתחלה:

1. פתיחת דף עסקי בפייסבוק

על פניו לא גילינו לכם את אמריקה, לכן נתחיל קודם כל מהנקודות החשובות:

  • אין לכם אתר? הגולשים שלכם יסלחו לכם על זה. אבל אם הם גם לא ימצאו דף עסקי בפייסבוק, הם פשוט יניחו שאתם עסק מיושן או עסק לא פעיל. חשוב לזכור שהאינטרנט עוסק בראש ובראשונה ברושם ראשוני. ברגע שבו קנינו את הגולש עם רושם ראשוני טוב, כבר אז עברנו מחצית מן הדרך לשכנע אותו להיות לקוח משלם.
  • פייסבוק היא פלטפורמה שיווקית עוצמתית שנהנית מכוח קידומי מעולה. דף עסקי בפייסבוק יכול להתקדם מצוין בתוצאות של מנועי החיפוש ובכך לחסוך לכם עבודה מול מקדם אתרים.
  • פייסבוק היא ערוץ תקשורת ישיר ביניכם לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. הגולשים מרגישים שהם יכולים לכתוב את כל שעולה על דעתם בתגובות לפוסטים ובהודעות פרטיות ב-INBOX.
    באופן הזה, אתם תוכלו לערוך שיחות ישירות מול הלקוחות ולהמיר את האינטראקציה הזו לכדי עסקה. טיפ קטן: תקפידו תמיד לענות מהר. פייסבוק ידרגו אתכם בהתאם ויראו לגולשים שאתם "Very Responsive"

איך עושים את זה? בקלות! הקישו על החץ הקטן שתפריט העליון של פייסבוק ושם תוכלו למצוא את האפשרות "נהל דפים". תחת נהל דפים תוכלו להקים דף עסקי חדש.

2. פתיחת כרטיס Google My Business

פתיחת כרטיס גוגל מיי ביזנס היא בגדר MUST עבור כל עסק וחברה.

גוגל מאפשרים לנו לפתוח כרטיס עסק שעשוי להופיע עבור הגולשים בתוצאות החיפוש האורגניות. כל שעליכם לעשות הוא לחפש בגוגל אחר Google My Business ומשם תועברו לתהליך בו תוכלו להקים את העסק שלכם.

מה כרטיס גוגל נותן לי?

  • השם הראשי שתתנו לכרטיס גוגל מיי ביזנס עשוי להתברג יפה בתוצאות החיפוש האורגניות. אם נניח ואתם אמן בלונים ותקראו לכרטיס שלכם אמן בלונים – שם המותג. אז ייתכן שתופיעו ראשונים לגולשים.
  • בכרטיס זה ניתן לשלב פרטי קשר כמו אתר ומספר טלפון. בנוסף, חשוב לציין גם את כתובת העסק. גוגל יודעים לזהות אם הגולשים נמצאים בסמוך למשרדיכם וכך בחיפוש אורגני, הם יוכלו להחליט ולהציג אתכם.
  • כרטיס גוגל מיי ביזנס מאפשר לגולשים לדרך את העסק עם 1-5 כוכבים ומלל. הקפידו לבקש כתיבת ביקורת ודירוג כוכבים מכל לקוח ולקוחה מרוצים. כרטיס שנהנה מדירוגים גבוהים יותר, הוא כרטיס שגם מקודם יפה יותר בגוגל וגם כזה שמדרבן גולשים לבצע המרה.
  •  לסיום, להעלות לכרטיס Google My Business מידע על מבצעים מעניינים ופוסטים שונים. המידע הרב יופיע בפני הגולשים ויעיד להם על כך שמדובר בעסק פעיל, חי ובועט.

3. פעילות ענפה בפורומים מקצועיים

כן, פורומים זה עדיין משהו שקורה וישנם לא מעט גולשים שעושים שימוש ניכר בפורומים לצורך קבלת תשובות מקצועיות.

חפשו ברחבי הרשת אחר פורומים מקצועיים בהם תוכלו להשתתף. הקפידו לענות באופן מקיף על כל שאלה שבה תרצו להשתתף ואל תמהרו לפרסם את עצמכם. קנו את האמינות שלכם בהדרגה ואט אט גולשים יתחילו להכיר אתכם ולבקש ממכם פרטים על העסק.

ניתן כמובן לציין בפורום כי אתם אנשי מקצוע ואולי אפילו להוסיף חתימה מקצועית שתופיע בסוף כל הודעה שתכתבו. פורום מקצועי הוא דרך מצוינת להרחיב את הקשרים העסקיים עם נותני שירות נוספים ואמצעי יעיל למציאת לקוחות חדשים ונאמנים.

4. רישום באתרים נישתיים

כיום ניתן למצוא לא מעט אתרים שמאפשרים לרשום את העסק. בין היתר ניתן לציין את אתר בזק B144 ואת אפליקציית easy.

רישמו את העסק שלכם לאתרים אלו ותוכלו ליהנות מכמה יתרונות בולטים:

  • באתרים דוגמת בזק, תוכלו ליהנות מהכוח הקידומי שלהם ולהופיע לגולשים בתוצאות האורגניות.
  • באפליקציות דוגמת easy תוכלו ליהנות מלקוחות שיפגשו את העסק שלכם מתוך צורך בקבלת שירות בקרבת מקום.
  • רישום העסק באתרים דוגמת אלו מקרינה אל הגולשים תחושה כי אכן מדובר בעסק אמין ופעיל. שמים לב למוטיב חוזר? אינטרנט ממש משפיע על הגולשים, שווה לנצל את זה!

יולו מדיה – מלווים עסקים בדיגיטל

מחפשים אנשי מקצוע שילוו אתכם כל הדרך להצלחה? לא בטוחים אם לבחור בגוגל ממומן, פייסבוק או שילוב בין שניהם? המומחיות שלנו היא לסייע לבעלי עסקים וחברות לבחור את הדרכים הטובות ביותר להזרים פניות חדשות לעסק.

ביולו מדיה, נשמח לספק לכם ייעוץ ראשוני מקיף ללא עלות או התחייבות. ניתן לדבר איתנו בטלפון, ואפשר ובהחלט מומלץ להגיע לפגישה!

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן