מה זה שיווק דיגיטלי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מה זה שיווק דיגיטלי

אם תשאלו אותנו, לא בכדי שהזירה האינטרנטית מכונה "זירה". מדובר בשטח פרסומי הלכה למעשה שבו יש התגוששויות הולכות ונשנות בין מגוון רחב של בתי עסק שונים כשכולם ככולם נלחמים על תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאליים.

אז מה זה שיווק דיגיטלי? זוהי בעצם טקטיקת פרסום שעושה שימוש באינטרנט ומתבססת על ערוץ שיווקי אחד או יותר דרכו ניתן להגיע ללקוחות השונים.

מה השיווק הדיגיטלי כולל?

אפשר לומר שכל האמצעים כשרים ולכן השיווק בדיגיטל כולל בתוכו:

  • קידום אורגניקידום אתרים אורגני הוא עבודת שיווק במהלכה אנחנו מקדמים אתר בצורה טבעית בתוצאות החיפוש וזאת בהסתמך על ביטויים ממוקדים שרלוונטיים לעסק שלנו. מדובר בטכניקת שיווק שמוכיחה את עצמה אך היא לוקחת זמן! וזה מוביל אותנו ל…
  • קידום ממומן בגוגל – שיווק בדיגיטל כולל קידום ממומן בגוגל שבאמצעותו אפשר להגיע לקהלים חדשים תוך מספר שעות. גוגל מאפשרים לנו להתברג ראשונים במודעות הממומנות מבלי להידרש לעבודה קדחתנית של SEO שלעתים לוקחת מספר חודשים עד שנה.
  • קידום ממומן בפייסבוקפרסום פייסבוק, אינסטגרם והרשתות החברתיות בכלל הן לרוב אפיק פרסומי זול יותר מגוגל. חשוב לציין שרשתות חברתיות לא תמיד מתאימות לעסק ולהפך – יש עסקים שלא מתאימים לפרסום בגוגל. כאן כבר נכנסת האסטרטגיה בה אנו לומדים את העסק ומבינים מה אפיקי השיווק הנכונים ביותר.
  • בניית אתר ודפי נחיתה – שיווק בדיגיטל מכסה גם את עולמות ה-WEB. אם ללקוח אין אתר אז חברת שיווק דיגיטלי לרוב תציע גם שירות שכזה או תפנה לחברת בניית אתרים שהיא סומכת עליה ומשתפת איתה פעולה.

אז רגע… מה אמרנו בעצם? שיווק דיגיטלי הוא למעשה מכלול של פעולות פרסומיות שונות בהן אנו משתמשים לשיווק באינטרנט. אנחנו יכולים לבחור באפיק או מספר אפיקים מסוימים ואנחנו יכולים לחילופין להשתמש בכל הכלים הכבדים בעת ובעונה אחת.

למה לא ללכת על אמצעי הפרסום הקלאסיים?

שלא תטעו, פרסום בטלוויזיה, ברדיו ובשלטי חוצות בהחלט עושה את העבודה, אחרת כבר מזמן לא היינו רואים אותם על המסך. הם מביאים באזז תקשורתי ויכולים להניע מגוון רחב של קהלים לפעולה. עם זאת, חשוב לבחור את השימוש באמצעי הזה בתבונה.

אם הקמתם אתר חדש ואתם רוצים כניסות כאן ועכשיו – אפשר לעשות זאת דרך קידום ממומן בגוגל אבל כאן נהיה חייבים שאנשים יחפשו אותנו קודם. מספיק שנעשה תשדיר אחת של פרסומת בשעת הפריים טיים כדי שפתאום נקבל גל של כניסות.

נו מעולה – אז למה להשתמש בקידום ממומן? כאן נכנס היתרון הגדול של שיווק באינטרנט. בעזרת מגוון רחב של כלים חלקם חינמיים לחלוטין! חלקם גם לא, אפשר לנטר ולנתח את תנועת הגולשים ולהבין אם הגיעו אלינו קהלים רלוונטיים. זוהי למעשה האופטימיזציה. אנחנו כל הזמן בודקים שהכסף שאנחנו מוציאים על הפרסום באינטרנט מגיע אך ורק לקהלים רלוונטיים שעשויים להמיר ולהפוך ללקוחות משלמים.

אבל מה בנוגע ל"זירה" שציינתם למעלה?

כאן נכנס האתגר האמיתי. היום כולם נלחמים על המקום שלהם באינטרנט חשוב לדעת כיצד לנצל את התקציבים בצורה נכונה.

כאשר אנחנו שואלים מה זה שיווק דיגיטלי, חשוב שנשאל באותה הנשימה – כיצד יתרום לנו השיווק בדיגיטל. באינטרנט אפשר למצוא לקוחות גדולים וקטנים כאחד. המטרה שלנו היא למצוא את הדרך למשוך את תשומת לבו של הגולש ולהוכיח לנו שאנחנו ורק אנחנו ראויים להיות נותני השירות עבורו.

את זה אפשר להשיג גם בתקציבים נמוכים באופן יחסי. מה שחשוב הוא שתהיה אסטרטגיה נכונה שתשלב בין היכרות מעמיקה עם השטח לבין חשיבה יצירתית.

אפשר להקים קמפיין עם קופי מסקרן, אפשר לעשות דף נחיתה שמושך את העין, אפשר לעשות פוסט ויראלי בטירוף שיניע אנשים לפעולה והאמת – השמיים הם הגבול.

אם אתם מחפשים חברת שיווק בדיגיטל שאוהבת לגעת בשמיים – ביולו מדיה נשמח להציע לכם את שירותנו.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן