למה חשוב להקים אתר תדמית לעסק?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
למה חשוב להקים אתר תדמית לעסק

אם נשים לרגע בצד את השיווק האינטרנטי, בניית אתר לעסק היא הרבה מעבר לצינור שמזרים לקוחות חדשים. כיום כמעט שכל אדם הפוגש בעסק שלנו או שומע עליו מפיו של חבר, עשוי לחפש אודותיו באינטרנט.

במקרה הטוב הוא ימצא טלפון שמופיע באחד מאתרי האינדקס השונים ויצור איתנו קשר, ובמקרה הגרוע הוא יתרשם לרעה מכך שאין לעסק אתר ויראה בכך כרמז למידת "איכותו". למה גרשיים? כי בינינו אנחנו יודעים שעסק טוב ואתר טוב הם שני דברים נפרדים ואתר בהחלט לא מרמז על איכות – אבל הלקוח חושב אחרת ועל-פיו כדאי שנלך.

מה זה בעצם אתר תדמית?

רבים נוטים לחשוב שמטרתם של אתרי תדמית כשמם כן היא והם אמצעי להציג את העסק, להסביר על ראשית הקמתו, פעילותו, הצוות שלו, השירותים המוענקים מטעמו וכיוצא בזה.

אז כן, זוהי אחת ממטרותיו, אך לא רק. אתרים תדמיתיים מכילים תוכן רב ולכן ניתן לקדם אותם אורגנית במנועי החיפוש שכן SEO מתבסס בראש ובראשונה על תוכן איכותי והרבה ממנו. בשל העובדה שניתן לקדם את האתרים אורגנית ולהכניס אליהם גולשים, חשוב גם לדעת כיצד לגרום להם להתעניין בנו, להניע אותם לפעולה ולבסוף שישאירו לנו פרטים לצורך קבלת שירות/מכירת מוצר.

אז אתר תדמית הוא אתר שיווקי והוא גם אתר אינפורמטיבי. ועכשיו הגענו לרגע לעיקר והוא הסיבות החשובות ביותר למה להקים אתר תדמית לעסק.

#1 יצירת אמינות וחיזוק הברנד

כאמור, גולשים שמתעניינים בבית עסק מסוים, נוטים לחפש אחריו באינטרנט. זה שאין אתר לא אומר שהם לא ירכשו/יבקשו לקבל שירות, אך עצם קיום האתר כבר יחזק בהם את התחושה כי מדובר פה בבית עסק אמין, מוצלח ועם שתי רגליים על הקרקע.

למעשה אפשר לומר כי אתר תדמיתי שווה ערך למיתוג. ברגע שבו יצרנו לעצמנו אתר, אנו למעשה ממתגים את עצמנו ואת התחושה שאנחנו נותנים. אם מדובר באתר מטבחים, אז העיצוב המתאים ביותר הוא עיצוב נקי וחלק. אך אם מדובר באתר שמציע פעילויות לילדים, אז הרי שהאתר יהיה צבעוני ובעל צבעים עזים.

היתרון: אנחנו מחזקים את הברנד שלנו מול הלקוחות ומקנים תחושה שאפשר לסמוך עלינו.

#2 צינור להבאת לקוחות חדשים

אתר תדמית לעסק הוא דרך נפלאה להביא לקוחות חדשים באמצעות קידום אורגני וממומן ודרך הרשתות החברתיות.

התוכן הרב מסמל למנועי החיפוש שקיים שם מידע שעשוי להיות רלוונטי לגולשים. באמצעות שיטות שונות לחיזוק הסמכות של האתר, אפשר להתברג עם אתר התדמית בביטויים החזקים, הכלכליים והרלוונטיים ביותר לעסק.
בכל מה שנוגע לקידום ממומן, ניתן להקים עמודים ייעודיים באתר שישמשו כדפי נחיתה בהם התוכן הוא קצר וקולע וישנו טופס השארת פרטים שגלוי לעין.

השימוש החינמי באתר יכול להתבטא בפעילות ברשתות החברתיות. אפשר להעלות מאמרים חדשים לבלוג האתר מדי שבוע, ולהעלות אותם כפוסטים בפייסבוק כדי לטפח קהילת עוקבים. אפשר גם להפיץ את המאמרים את העמודים הרלוונטיים דרך תגובות ברשתות החברתיות. נניח ויש לכם אתר טיולים, תוכלו להצטרף לקבוצות שונות של מטיילים ומדי פעם להגיב כמשתתפים פעילים ולקשר לאתר שלכם, כמובן תוך הקפדה על רלוונטיות והימנעות מספאם.

כל אלו הן דרכים מעולות להשתמש באתר כדי להשיג לקוחות חדשים.

היתרון: עצם קיום האתר, פותח בפנינו מגוון ערוצים שיווקיים שונים להבאת לקוחות חדשים.

#3 כי אף אחד כבר לא פותח ספר טלפונים ואנציקלופדיות

כיום האינטרנט הוא מקור המידע הנגיש, השימושי והפופולרי ביותר בעולם. לכך גם מצטרף עידן המובייל ומחקרים מראים שלמעלה מ-70% מכלל הגולשים באינטרנט עושים זאת דרך הנייד.

ברגע שבו בניתם לעצמכם אתר, אחד הדברים הבסיסיים ביותר שהוא עובר עוד בשלב העיצוב, הוא התאמתו לניידים או בשפה המקצועית – אתר רספונסיבי. בעזרת העלאת מאמרים שונים שעולים לאתר העסק, אנו יכולים להפוך בקלות למקור מידע מעולה עבור הגולשים שמחפשים תשובה מידית כאן ועכשיו (מוטיב שמאפיין היטב את הגולשים שמגיעים מן הנייד).

ברגע שבו גולשים יראו שאתם מקור מידע מהימן וברגע שבו תופיעו עבור אותם הקהלים שוב ושוב במאמרים שונים שנותנים להם את התשובה המקצועית שהם חיפשו, הם ידעו שאתם המקום הראשון להשאיר לו פרטים כאשר הם יצטרכו שירות ממשי.

היתרון: ברגע שבו הפכתם למקור מידע מהימן בעיני הגולשים, הוא הרגע החשוב ביותר שבו קניתם אצלם את האמון. מכאן תהליך המכירה יהיה פשוט הרבה יותר.

לסיכום

אתר תדמית הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק שרוצה לבסס את הנוכחות שלו באינטרנט.

ביולו מדיה אנו מציעים שירות בניית אתרי תדמית בוורדפרס שנראים נהדר, כתובים היטב (אנחנו גם דואגים לתוכן) ומותאמים מראש לקידום אתרים במנועי החיפוש.

האתרים כוללים: עיצוב שמותאם למותג העסק, תוכן שיווקי ואינפורמטיבי, אופטימיזציה מלאה כהכנה ל-SEO, התקנת תעודת SSL לאתר מאובטח, הטמעת פיקסלים וקודי מעקב של Google Ads לקידום ממומן, Google Analytics לניתוח התנהגות הגולשים, Google Search Console שנקרא גם כלי מנהלי האתרים ו-Google Tag Manager שמאפשר להטמיע קודים שונים בין היתר את הפיקסל של פייסבוק.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ ראשוני חינם, השאירו לנו פניה או התקשרו: 052-3676272.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן