עולמות ה-WEB, הרבה מעבר לדיגיטל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
עולמות ה-WEB, הרבה מעבר לדיגיטל

כאשר אנחנו חושבים על עולמותיו המקצועיים של ענף האינטרנט, הרי שבניית אתרים לרוב תעלה באופן כמעט אינסטינקטיבי בראשנו. אין סיבה שנחוש לא בנוח או אשמה, הרי בסופו של דבר אלו הם המוצרים הדיגיטליים בהם אנו פוגשים מדי יום ויום. כבר בקריאתו של מאמר זה הרי שהגענו אל אתר אינטרנט, בשימושנו באפליקציה מסוימת הרי שאנו נעזרים ביישום WEB ועוד.

אולם מתחת לפני השטח, עולמות ה-WEB מביאים עמם זירה כמעט בלתי נראית, לפחות עבור האדם הממוצע – זירת הסייבר, כאשר מי שמתמצא בה ומכיר אותה, יודע לספר על רעש שלם והמולה גדולה.

הרשת נוגעת בכל אספקט בחיי היום יום

רשת האינטרנט המוכרת לנו מאתרים שונים ואפליקציות, למעשה משרתת אותנו הרבה מעבר למה שנגלה לעין.

מדובר במערכות השתייה המספקות לנו מים מדי יום ויום, מדובר במערכת החשמל אשר אחראית… ובכן אתם יכולים לנחש לבדכם עד כמה מדובר בחלק חיוני מן התפקוד היומיומי שלנו.

מדובר בבקרות ממוחשבות שוטפות אשר אמונות על כל דבר ודבר אשר מבטיח את סדר היום הקיים.

כולן ככולן מוגנות היטב מפני גורמים זדוניים כאלו ואחרים אשר שואפים לחבל מטעמים אישיים או טעמים מדיניים, אולם כיאה לעולמות ה-WEB, פרצות אבטחה תמיד קיימות: רק צריך לדעת לאתר אותן כהלכה.

לימודי תכנות וסייבר במכללת שחקים

על קרקע פורייה זו, מכללות טכנולוגיות שונות מציעות לימודי לוחמת סייבר המכשירות את הדור הבא של מגני הגבול הבלתי נראה של ישראל.

אולם איננו מדברים על הדור הבא בדמות בני עשרים פלוס, כפי שעולמותיו המקצועיים של הדיגיטל הרגילו אותנו. הפעם נרצה להפנות את אור הזרקורים אל עבר מכללת שחקים המכשירה את הדורות הצעירים, ילדים וילדות מכיתות ג' ועד לגילאי התיכון. העתיד נמצא בידיים של החבר'ה הנמרצים והקטנטנים.

בשחקים מציעים מגוון עשיר של מסלולי לימוד לתכנות, כאשר תכנית הדגל של שחקים היא מסלול האקר פרו לבני נוער, והמקבילה שלו לילדים בשם סייבר קידס.

מסלולי לימודים אלו מכשירים את הילדים והילדות הצעירים לעמוד בחוד החנית של עולמות הסייבר מן היסוד ועד לרמה מתקדמת.

במהלך המסלולים, נרכש ידע פרקטי בתפעול תקלות מחשב, היכרות עם רכיבי המחשב, הבנה של האופן בו האינטרנט עובד ועוד. הקורס כולל פרויקט אישי לבניית אתר אינטרנט (אם כבר WEB אז עד הסוף!) ולאחר מכן לימודי אבטחת מידע הכוללים את הפלתו של האתר ולימוד טכניקות מגננה המזהות חולשות בטכנולוגיות הקוד השונות.

למי המסלולים מתאימים?

מסלולי הלימוד פונים לילדים וילדות, בני ובנות נוער החל מכיתה ג' ועד לגילאי התיכון.

המכללה מקפידה לשבץ את המשתתפים על-פי חתכי הגיל, וזאת כדי הבטיח סביבה חברתית נהדרת וכן התאמה מדויקת לרמת הלימוד של כל התלמידים והתלמידות.

הקבלה לקורסים מותנית בראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימודים, אנגלית ברמה בסיסית בלבד וזיקה בסיסית למחשבים.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן