מקצועות שיכניסו אתכם לעולם המחשבים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מקצועות שיכניסו אתכם לעולם המחשבים

עולם המחשבים לא רק שמביא עמו נוחות, הוא גם פתח פתח למגוון עשיר ורב של מקצועות חדשים שהחלו לשצוף ולשטוף את שוק העבודה.

אחד מן היתרונות הגדולים הטמונים בעולמות המחשבים, הוא בכך שאנו יכולים לעבוד במקצוע מוערך ומתגמל מכל מקום. מקומות עבודה רבים, ובעיקר החל משנת 2020, מאפשרים לעובדיהם העוסקים בתחומי ההייטק השונים, לעבוד מן הבית, מבית קפה ואחת לפרק זמן מסוים, גם לעבוד מן המשרד.

יתרון נוסף וחשוב לא פחות, הוא בכך שעובדים ועובדות רבים העוסקים בתחומי ההייטק והמחשבים השונים, גם יכולים לצאת לדרך עצמאית כאשר כל שעליהם לעשות הוא להצטייד במחשב נייד.

כאן ריכזנו עבורכם מקצועות הייטק שונים שכדאי לכם להכיר.

לימודי סייבר ואבטחת מידע

ענף לימודי הסייבר נמצא בעלייה מתמדת, ויש לכך סיבה טובה (ובעיקר מקומית).

ישראל הניצבת אל מול מספר רב של גורמים עוינים אזוריים, מתמודדת לא רק עם גבולות שבריריים, אלא גם עם זירה מקוונת לחלוטין המתרחשת ממש מתחת לפני השטח.

האקרים הפועלים מטעם עצמם ועד להאקרים המגובים בגורמים מדיניים, כל אלו עורכים ניסיונות לאינספור כדי לשבש את אורח החיים בישראל.

כך, אט אט הפכה ישראל למעצמה של לימודי סייבר ואבטחת מידע כאשר היא מציעה קורסים המכשירים את בוגריהם משלב בסיס ועד לרמה מתקדמת. בוגרי הקורס יכולים להשתלב במגוון רחב של מקומות עבודה החל מחברות אבטחת מידע ועד לחברות הזקוקות לאיש או אשת מקצוע שיאיישו את תחום אבטחת המידע הפנים-ארגונית.

לימודי בניית אתרים

תחום נוסף הזוכה לפופולריות הולכת וגוברת, הוא ענף בניית האתרים.

מרבית הלומדים את התחום אף יוצאים לדרך עצמאית ומספקים את שירותיהם מכל מקום בו יחפצו.

הקורסים הפופולריים ביותר עוסקים בבניית אתרים באמצעות פלטפורמות מוכרות כגון וורדפרס ועד לוויקס, אולם לצדן, ישנם גם קורסים מעמיקים המלמדים את משתתפיהם שפות תכנות מתקדמות דוגמת שפת הפיית'ון.

שפת הפיית'ון לשם הדוגמה, היא שפה ורסטילית מאוד, נחשבת לפשוטה וכזו המפשטת פקודות קוד. כך למשל, פקודת קוד בשפה אחת האורכת 10 שורות, תתאפיין ב-3 שורות בלבד בשפת הפיית'ון.

לימודי בניית אתרים ניתן פעמים רבות לשלב יחד עם קורס שיווק, וכך לספק מכלול מקיף של שירותים מקצועיים.

קורס QA

קורס בדיקת תוכנה אף הוא נחשב לפופולרי וזאת כיוון שהוא נתפס ככרטיס כניסה נוח יחסית אל ענף ההייטק.

החל מחברות סטארט אפ ועד לחברות תוכנה מובילות, כולן ככולן זקוקות לאנשי בדיקת תוכנה שיבצעו שורה של בדיקות וסריקות על המוצרים הדיגיטליים השונים כגון תוכנות ואפליקציות.

מטרת הבדיקה היא לבחון אם ישנה תקלה בממשק או כל היבט אחר אשר עלול לפגוע בחוויית הלקוחות.

די בתקלה אחת קטנה כדי להוביל לדעת קהל שלילית כלפי המוצר של החברה. אנשי ה-QA הם אלו העומדים בתווך ושמוודאים כי אכן המוצר יוצא כאשר הוא עבר את כל הבדיקות, חזר אל המתכנתים והמאפיינים, והפך למוצר מוגמר.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן