כמה סיבות למה אתם חייבים סרטון לעסק שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כמה סיבות למה אתם חייבים סרטון לעסק שלכם

את המאמר קצת פתחנו בנימה דרמטית יש לציין, אבל היי, לפחות זה משך אתכם להגיע לכאן 🙂

סרטון תדמיתי לעסק אמנם איננו חובה, ואפשר בהחלט להגיע להצלחות שיווקיות מסחררות בלעדיו, אך הוא נדבך חשוב בחיזוק המותג וב'ריכוך' קהל היעד שלנו שזוכה להכיר אותנו בפעם הראשונה.

כל לקוח ולקוחה שמגיעים אלינו, מקבלים כמעט באופן אוטומטי את המלצתנו החמה על הפקת סרטון תדמיתי, ורגע לפני שאתם מסתייגים נצהיר ונאמר שגם עסקים קטנים ואפילו קטנטנים המבוססים על פרילנסר יחיד (מה שנקרא One Man Show), ראויים לא פחות ואפילו יותר לסרטון תדמיתי.

למה אנחנו ממליצים על כך בעיניים עצומות? הפרדנו את הכול לסיבות מסודרות.

1. היכרות ראשונית עם לקוחות פוטנציאליים

בין שלקוח מצא אתכם אורגנית או בפעולה ממומנת בגוגל, ובין שהוא נתקל בכם בפעם הראשונה באמצעות מודעה ממומנת, הרי שמדובר באדם שאיננו מכיר אתכם.

אתם וודאי יודעים למה אתם מסוגלים, וכמה הוא יזכה אם ירכוש מכם מוצר או יקבל מכם שירות, אך הוא מצדו? הוא הגיע אליכם בפעם הראשונה, וזה עתה הוא רוקם אתכם את מערכת היחסים הבסיסית בין לקוח פוטנציאלי לעסק.

מלל שיווקי כבודו במקומו, אך אנשים כיום מעדיפים ויזואליות. הם קצרים בזמן, הם מחפשים עניין, וסרטון עונה בדיוק על כך.

בנוסף, עם בליל המידע שקיים כיום ברשת, הרי שתוכן, תוכן ועוד תוכן, רק יוצר ליד במקרה הטוב שהוא קר. הוא לא מכיר אתכם והוא מבקש לקבל פרטים ראשוניים, אפילו מעט בחשדנות.

ביצירת סרטון תדמיתי שהלקוחות הפוטנציאליים לא יכולים לפספס, אתם רוקמים קשר ישיר יותר. הם רואים מי אתם, מה העסק שלכם, לאן אתם מסוגלים להביא את רמות השירות והמוצרים.

רוצים להגביר מכירות? השקעה חד פעמית בסרטון תדמיתי בהחלט תסלול לכם את הדרך העיקרית להצלחה.

2. זה משדרג את קידום האתר

סרטון תדמיתי הוא לא רק דרך לרכך את הגולשים בעת כניסתם לאתר שלנו, הוא גם מגדיל את הסיכויים שגולשים חדשים ייכנסו אליו ובאופן אורגני.

סטטיסטיקות רבות בתחום ה-SEO (קידום אורגני), מראות שאתרים עם סרטונים מתקדמים טוב יותר בתוצאות החיפוש.

הסיבות לכך הן רבות:

זמן שהייה

לגוגל לא אכפת אם הגולשים קוראים את הטקסט או צופים בסרטון.

כל עוד הם שוהים באתר זמן רב, זה מאותת לגוגל על כך שמדובר באתר רלוונטי לשאילתת החיפוש שהם רשמו.

עדיפות אוטומטית

ושוב, אנו נשענים כאן על סטטיסטיקות.

בדיקות מראות שאתרים עם סרטונים מתקדמים טוב יותר בגוגל פשוט כי… יש להם סרטון!

גוגל יודעים לסרוק את הקוד ולאתר סרטון, וייתכן מאוד שהאלגוריתם שלהם נותן עדיפות למה שהוא מעריך שיעניק חוויית משתמש טובה יותר.

3. בפרסום ברשתות החברתיות – אתם חייבים להיבדל

בואו נדבר לרגע על אופיו של הלקוח הפוטנציאלי בפייסבוק.

הוא לא חיפש אותנו, הוא אולי משתעמם בעבודה, או רובץ על הספה בסוף יום קשה והילדים סוף סוף ישנים.

הוא גולל בפיד שלו ולפתע פוגש בפרסומת שלנו.

הוא לא חיפש אותנו, וכאן טמון האתגר הגדול. זה גם הכוח של פייסבוק כי אנו יכולים להיכנס לתודעה של אנשים שכלל לא חשבו עלינו אך הם רלוונטיים עבורנו.

אז מה עושים כדי ללכוד את תשומת הלב?

אפשר להעלות מודעת טקסט שמושכת את העין, ואפשר לצרף תמונה, אבל סרטון? סרטון זו כבר רמה אחרת שבהחלט יכולה לעשות את העבודה.

למי פונים?

צוות יולו שמח לפרגן מכול הלב לאנשי מקצוע מיומנים.

עסקים קטנים ובינוניים שמחפשים את נותן השירות שיזניק את העסק שלו קדימה, מוזמנים לפנות ליובל מרום – אסטרטג שיווקי ומפיק סרטוני תדמית.

אם אתם עסק גדול יותר, נשמח שתפנו אלינו בפרטי ואנו נקח מכאן את המושכות.

 

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן