על שיווק דיגיטלי ומיתוג עסקי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
על שיווק דיגיטלי ומיתוג עסקי

מיתוג עסקי באמצעות שיווק דיגיטלי

בואו לרגע נשקיט את רעשי הרקע הקלאסיים, בואו לא נדבר במושגים של קידום אורגני או ממומן, מנועי חיפוש או רשתות חברתיות, תוכן ממומן או תוכן ויזואלי; בואו נדבר על מיתוג.

כאשר חושבים חיפוש רכב, ייתכן וקופץ לכם מדור אוטו של מאקו, כשאתם רוצים לחפש דירה, ייתכן ויד2 תקפוץ לכם מיד במחשבה. ומה לגבי מילוי דלק? רוב הסיכויים שמרגע שקראתם את השורה הזו, כבר קפצו לכם כמה לוגואים של מותגים מוכרים.

העובדה שכל המותגים הללו השתרשו לכם בתודעה, נבעה מן העובדה שהוא מותגו כך בצורה עסקית, ובאופן חד וברור.

רתימת הדיגיטל אל המשימה

בעוד שבימים עברו היינו משתמשים בשלטי חוצות כדי להגיע לתודעתם של לקוחות פוטנציאליים, הרי שעידן האינטרנט הפך את הכל להרבה יותר ממוקד והרבה יותר נגיש.

אך לא כל אמצעי שיווק דיגיטלי, הוא בהכרח יעיל למיתוג עסקי, ולשם כך הפשלנו שרוולים, שינסנו מותניים ויצרנו עבורכם את המדריך הקצרצר הבא.

קידום אורגני

בגדול: קידום אתרים אורגני משמעותו היא לקדם את האתר כך שיתקדם באופן טבעי אל העמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

מדובר בטכניקת שיווק מן האיכותיות ביותר, אולם היא מצריכה זמן וסבלנות מצד הלקוח, שכן מנועי החיפוש לא משתכנעים בקלות ולא מציגים כל אתר בעמוד הראשון. זה מצריך עבודה עקבית ולאורך חודשים רבים.

כיצד כל זה תורם למיתוג העסק? חשבו על זה כך: אם אתם בית עסק קטן שמחפש חברה המספקת שירותי ראיית חשבון במיקור חוץ; חיפשתם פעם אחר פעם בגוגל אחר חברה אופציונליות, ופעם אחר פעם ראיתם את אותן החברות שמופיעות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

מרבית הסיכויים, שאט אט שמותיהן של החברות יתקבעו בתודעה, וכך ראיית חשבון במיקור חוץ תתפרש אצלכם כבר באופן אוטומטי כחברות א', ב' ו-ג'.

עסקים שמשקיעים בקידום SEO, בהחלט נהנים ממיתוג איכותי שמקבע אותם בתודעה של לקוחותיהם.

קידום ממומן בגוגל

בגדול: אם אתם משלמים לגוגל, אתם מופיעים בעמוד הראשון בלי כל בעיה.

קידום ממומן הוא דרך נוספת שבאמצעותה ניתן להדהד כל עת בתודעתם של הגולשים. עם זאת חשוב לציין שברגע שמפסיקים לשלם לגוגל, כך גם מפסיקים להופיע בתוצאות החיפוש.

לאחר ניסיון רב שצברנו בנושא, אנו יכולים להמליץ לעסקים לשלב בין מספר אפיקי קידום ממומן בגוגל שיספקו את המיתוג המבוקש: קידום ממומן קלאסי בגוגל יחד עם קמפיין רימרקטינג.

המשמעות היא שגולשים ייכנסו אל אתרנו או אל דף נחיתה כתוצאה מהופעתנו במודעות הממומנות, ולאחר מכן הם "ייצבעו" בקוד מיוחד שיישתל ויציג להם באנרים באתרים שונים ומוכרים דוגמת מאקו, וואלה, YNET ודומיהם.

כשהגולשים יראו אתכם שוב ושוב עם מודעות באנרים באתרים מוכרים, הרי שאט אט, העסק שלנו ישתרש בתודעתם.

רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הן אפילו דרך עדיפה בכל הנוגע לקידום ממומן לצורכי מיתוג.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שקמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם נחשבים לזולים יותר מקמפיינים ממומנים בגוגל, וניתן להופיע לגולשים בזמנים שונים על גבי הפיד.

מהי הנוסחה הנכונה ביותר?

התשובה איננה שחור ולבן, וצריך להסתכל על זה מתוך פריזמה של תקציב.

אם יש לנו את השקט הכלכלי כדי להשקיע בקידום אורגני, ולהמתין אל התוצאות, אז הרי שמומלץ להשקיע באפיק זה.

אם הגב הכלכלי איננו מספיק עבור זמני המתנה ארוכים לקבלת לידים, הרי שכדאי להשקיע את הכסף באפיקים הממומנים.

במידה ומדובר בתקציבים גבוהים, הרי שניתן ומומלץ לשלב בין האפיקים השונים.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן