לומדים תואר בשיווק? אתם מוכרחים להכיר את איזי גרייד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לומדים תואר בשיווק? אתם מוכרחים להכיר את איזי גרייד

לימודי תואר ראשון בשיווק חושפים את הסטודנטים אל מגוון רחב של תחומים ואסטרטגיות בעולם השיווק. בניגוד לסברה הרווחת, עולמות השיווק אינם רק מסתכמים בדיגיטל, ובמהלך לימודי התואר למדים הסטודנטים על הכלים העומדים מאחורי הפצת המידע בקרב ההמונים, כיצד משפיעים וסוחפים, מהן הגישות הפסיכולוגיות המשפיעות על עולמות השיווק וזה רק על קצה המזלג.

לימודי השיווק לתואר ראשון פותחים צוהר בפני הסטודנטים אל עבר מגוון רחב של משרות ועבודות בשוק העבודה; לצד תחומי הדיגיטל, הרי שפרסומות טלוויזיוניות וברדיו עודן מלוות אותנו מדי יום ויום, וכך גם מגוון של טכניקות פרסום ושיווק נוספות.

עולם השיווק הולך ותופס תאוצה, בין היתר הרבה בזכות היכולת שלו להשתלב בעולמות הדיגיטל הממוחשבים.

השילוב שבין לימודים לעבודה

לימודי השיווק לתואר ראשון מקנים ידע תיאורטי רחב ומקיף, אך לצד זאת על הסטודנטים למצוא את מקומם בתוך שוק העבודה ומוטב לעשות זאת בהקדם האפשרי עם משרות סטודנט שונות.

השילוב שבין לימודים לבין ניסיון תעסוקתי מצטבר, רק יכולים לפתוח יותר דלתות ולאפשר שכר התחלתי גבוה יותר מאשר זה של בוגר תואר ראשון בשיווק שזה עתה סיים את לימודיו ומשתלב בעבודה לראשונה.

אולם לצד זאת, השילוב שבין הלימודים לעבודה לעתים יכול להפגיש את הסטודנטים עם אתגר קשה לפיצוח.  כל שכן הדבר מקבל משנה תוקף כאשר מדובר במטלה האקדמית הסופית, הלא היא הסמינריון ובה על הסטודנטים להקיף את כל הידע שרכשו לאורך התואר ולהציגו באופן מחקרי ובצורה התואמת את הדרישות האקדמיות.

איזי גרייד – המרכז לסיוע לסטודנט

כאן נרצה להציג בפניכם את איזי גרייד, המרכז לסיוע לסטודנטים ובו יכולים הסטודנטים להיעזר בכותבים וכותבות אקדמיים מוכשרים המלווים אותם לכל אורך הכנתה של העבודה הסמינריונית.

בנוסף לכך, באיזי גרייד הצוות מביא עמו ניסיון רב ומעמיק במגוון רחב של תחומים נוספים לרבות הכנת מצגות לסטודנטים וכן תרגום מאמרים מחקריים ואקדמיים מאנגלית לעברית ומעברית לאנגלית.

בחיפושכם אחר השילוב שבין לימודים לעבודה, הרי שהיעזרות באיזי גרייד תוכל להקנות לכם את היכולת לשלב בין כל העולמות, ולצאת עם עבודה סמינריונית מנצחת, מקורית ומרתקת במיוחד.

למידע נוסף ואבל פרטים, בקרו באתר איזי גרייד: https://www.ez-grade.co.il/

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן