איך מקדמים אתר מתנות?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
איך מקדמים אתר מתנות?

איך מקדמים אתר מתנות? והאם ישנו הבדל בין קידום אתר מתנות או למשל קידום של אתר עורכי דין? כפי שאתם וודאי מנחשים, אין זה מקרי שבחרנו לייצר עבור הנושא מאמר עצמו 🙂

ויודעים מה? בואו נמשיך לרגע עם הדוגמה הזאת. בדיוק כמו אתרי עורכי דין אותם ניתן למצוא בעשרות רבות, כך גם ניתן למצוא בישראל שפע רב של אתרי מתנות. כולם ככולם מבקשים להגיע אל התודעה של הגולשים דרך מגוון רחב של אפיקים שונים: מנועי החיפוש, הרשתות החברתיות וכן.. אמנם אנחנו משרד דיגיטלי אבל בואו נודה על האמת – פה לאוזן היה ותמיד יהיה דרך נפלאה להגדיל פעילות עסקית.

אז כיצד עושים זאת נכונה? בשתי מילים: עושים רעש. וחייבים לעשות אותו במלוא העוצמה. במדריך הקצרצר הבא ננסה להבין כיצד מקדמים אתר מתנות בהצלחה מרובה.

האתר גדול ממילא – רק תתאימו אותו להנחיות האיכות של גוגל

אחת מן המשימות העיקריות שעומדות לנגד עיניו של מקדם האתרים היא לגרום לאתר האינטרנט להיות גדול ולגדול בכל עת ועת.

מדוע? כיוון שמנועי החיפוש אוהבים אתרים גדולים. היתרון באתרי מתנות בפרט ואיקומרס בכלל, טמון בעובדה שמדובר באתרים שהם גדולים ממילא עם שפע רב של עמודי מוצר שונים.

עתה מה שצריך הוא לעשות שני דברים: לבחון היטב אם ישנם עמודי קטגוריה לכל הנושאים הכלליים אותם אנו מקדמים, ושנית לבדוק אם ניתן לרתום עמודי מוצר שונים שהצליחו לפלס את דרכם בתוצאות החיפוש.

עם אופטימיזציה ראשונית והנחיות ללקוחות לשיפור האתר – תוכלו להשיג תוצאות טובות יותר. כבר היה לנו מקרה ובו הגיע אלינו אתר מתנות שלא הייתה לו כותרת ראשית בכל עמוד ועמוד. שינוי כל כך קטן הביא לתוצאות מדהימות.

בדקו עמודי תגיות מוצר (נכון לוורדפרס)

אלמנט נוסף וחשוב לא פחות הוא לבדוק אם ישנם עמודי תגיות מוצר שלרוב מאפשרים לייעל את החיפוש הפנימי שבתוך האתר.

במקרים רבים, עמודי התגיות מאונדקסים ונכנסים לתוצאות החיפוש. האם מדובר בדרך נכונה? אנחנו לא בטוחים שהיינו עושים זאת כך, אבל אם זה המצב – תשחקו עם הקיים. אל תנסו להילחם במנועי החיפוש.

דרך אחת: בדקו אם ניתן להשתמש בעמודי תגיות המוצר שפועלים לרוב כמעין קטגוריית מוצרים, ושלבו אותם בתפריט העליון.

דרך נוספת: בדקו אם אפשר להשתמש בעמודי התגיות ולערוך מהם הפניית 301 אל עמוד הקטגוריה הרלוונטי. באופן הזה, ניצלתם את הסמכות שהם קיבלו וניתבתם אותה למקום הנכון.

הקפידו על תגיות ALT

נדגים את אתר המתנות הבא ובו יש לכל תמונה ותמונה תגית אלט משלו.

לא מדובר באולי, אלא ב-MUST – אתם מוכרחים לשים תגיות אלט מכמה סיבות: קודם כל כי תוכנות של עיוורים יודעות לקרוא את זה, ושנית כיוון שמנועי החיפוש רואים בכך כחלק בלתי נפרד מאתר אופטימלי, ולסיום – כיוון שתמונות עם תגיות אלט יכולות להתקדם בתוצאות החיפוש.

יתרה מזאת, עמודי קטגוריה של מתנות עם תגיות אלט, יכול להציג תוצאה עשירה יותר כאשר מתחת לכותרת והתקציר יש גלריית תמונות שמייצגת את מה שמופיע בעמוד.

קישורים, קישורים, קישורים

וכמובן שאין כל דרך להתבלבל ועלינו להמשיך ולבנות קישורים חיצוניים במרץ רב.

מדי חודש וחודש הקפידו לבנות קישורים חיצוניים פשוט כי גם למתחרים שלכם יש קישורים והרבה מהם.

חשוב לבנות קישורים חיצוניים באופן עקבי, ומנגד – אל תמהרו להגזים עם כמות הקישורים החודשית. זכרו שמדובר בדרך שהיא אמנם חשובה והכרחית לקידום, אך היא גם יכול להדליק לאלגוריתם של מנועי החיפוש נורה אדומה. עשו זאת בתבונה.

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן