מה זה קידום אורגני?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מה זה קידום אורגני

כיום כשהאינטרנט הוא מקור המידע הגדול והנגיש ביותר, כל העסקים קטנים וגדולים כאחד, פשוט חייבים לבסס לעצמם נוכחות דיגיטלית כזו או אחרת.

ישנן מספר שיטות באמצעותן ניתן לבסס נוכחות דיגיטלית:

  • דף נחיתה – זהו לרוב עמוד אינטרנט יחיד בו מוצג המידע לגולש יחד עם טופס צור קשר נגיש ונגלה לעין. נהוג להשתמש בדפי נחיתה עבור קידום ממומן וזאת כיוון שאנחנו שואפים להשיג כמה שיותר פניות בכמה שפחות קליקים. גולש שיקבל יותר מדי מידע ולא ימצא את טופס צור הקשר, פשוט יינטש ואנחנו נצא מופסדים.
  • אתר אינטרנט – זהו למעשה הנכס הדיגיטלי המשמעותי ביותר עבור כל עסק. אתר הבית של בית העסק הוא המקום שבו הגולשים יכולים לקבל מידע על כל הנעשה בו החל מאודות, דרך מגוון מוצרים ושירותים ועד לתיק עבודות ורזומה של העסק עם לקוחות קיימים.

קידום אתרים אורגני הוא למעשה שיטת שיווק בה אנו מטפלים ומטפחים את אתר הבית של העסק ומדוע?

מהו בעצם קידום אורגני?

קידום אורגני ידוע גם בתור SEO ומשמעותו Search Engine Optimization שבעברית: אופטימיזציה למנועי החיפוש. כשמו כן הוא ומטרתו של הקידום האורגני היא להוכיח לגוגל וליתר מנועי החיפוש, כי האתר שאנו מטפחים ראוי להופיע בעמוד הראשון בצורה טבעית ולא ממומנת.

כיצד עושים זאת? כאן אנחנו כבר מגיעים לעיקר. קידום אורגני איננו מניב תוצאות של "כאן ועכשיו" והוא לוקח זמן. הסיבה לכך היא שמנועי החיפוש הם חשדניים וגם יש לא מעט אתרים שמתחרים. צריך להוכיח להם בהדרגה ובעקביות שאכן האתר שלנו הוא הראוי ביותר להופיע בתוצאות החיפוש האורגניות, כלומר הטבעיות.

איך מוכיחים לגוגל שראויים להגיע לעמוד הראשון?

באמת שקצרה היריעה מלהכיל את כל המידע אודות קידום SEO במקום אחד, אבל בהחלט ניתן לפשט את הדברים ולהביאם בתמציתיות.

עבודה עקבית על האתר – מנועי החיפוש אוהבים אתרים שזורם בהם דם חדש. עבור גוגל, בינג וכיוצא בזה, אתר שמעלה תכנים חדשים או מעדכן ומשנה מעט את התכנים הקיימים, הוא אתר שדואג להתעדכן בכל עת ולכן הסיכויים שהוא רלוונטי לגולשים הם גבוהים יותר.

בעלי עסקים רבים פונים לחברות קידום אתרים בין היתר כדי שאותן החברות יספקו את התכנים החדשים וידאגו לנהל את האתר ולהעלות עמודים חדשים מדי שבוע. זה למעשה חלק בסיסי משירות SEO.

אופטימיזציה למנועי החיפוש – יש מגוון רחב של קריטריונים אותם יש ליישם בתוך האתר ושיתאימו בדיוק למה שמנועי החיפוש מחפשים. בין היתר אפשר לציין היררכיה של אתר ובה האתר מסודר על פי נושאים חשובים יותר וחשובים פחות. דף הבית יקודם על הביטוי המרכזי ביותר ודפי הקטגוריה על הביטויים החשובים ביותר אחריו. מהם תתי הקטגוריה ועמודי המוצר/השירות יספרו על הנספחים של השירות. למשל השכרת רכב – אז יש השכרת רכב בארץ ויש בחו"ל. זוהי קטגוריה ואלה תתי קטגוריה.

נוסף על כך, יש אופטימיזציה שנקראת On-Site והיא מתבצעת בתוך האתר. אם יש ביטוי מסוים שאנחנו מקדמים על עמוד באתר. אז נדאג שהביטוי יופיע בכותרת המטה של העמוד, בתיאור המטה של העמוד, בכותרת הראשית שלו שנמצאת בתוכן (כלומר כותרת H1 ממש כמו ב-Word) ובכל מיני ווריאציות נוספות בתוכן. בדרך הזו אנו זורקים למנועי החיפוש רמזים על הביטוי המרכזי שאנחנו מדברים עליו.

מיתוג ברשת – קידום בגוגל וביתר מנועי החיפוש מתבסס בין היתר על האופן שבו האתר ממותג ברחבי הרשת. את זה משיגים באמצעות תוכן איכותי שגורם לאנשים לשתף בפייסבוק, פורומים ואתרים אחרים ובאמצעות שיתופי פעולה בהם אפשר להעלות כתבות איכות יחד עם קרדיט לאתר.

בדרכים הללו מנועי החיפוש מבינים שאתרים נוספים ממליצים על האתר שלנו ורואים בכך כדרך להבנת הסמכות שלו ברשת.

טכניקה זו ידועה בשם אופטימיזציה Off-Site וזאת כיוון שהיא מתבצעת מחוץ לאתר.

אז מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני הוא עבודה עקבית ועיקשת במהלכה אנחנו פועלים להוכיח למנועי החיפוש שהאתר שלנו ראוי להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בביטויים שרלוונטיים לעסק שלנו.

להגיד שיש כאן נוסחת קסמים? את המשפט הזה כבר נשמור מתישהו לתוכן פרסומי שלנו. האמת היא שפשוט צריך להשקיע מדי שבוע ושבוע ולבסוף רואים תוצאות.

עכשיו אחרי שהבנו מה זה קידום אורגני, אם אתם רוצים להתקדם בתוצאות החיפוש ומוכנים להשקיע זמן וכסף (דעו כי לא רואים תוצאות מהיום הראשון וגם לא תוך חודש!), נשמח להציע את שירותנו.

צוות Yolo Media

מחפשים חברת קידום? ייעוץ ראשוני עלינו

הפרטים אינם עוברים לאיש ומטרתם אך ורק כדי שאנחנו ורק אנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים!

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן