קריירה ביולו מדיה​

יצירתיים? אתם במקום הנכון​

דברו איתנו​

מקדמ/ת אתרים SEO

אוהבים שנותנים לכם עצמאות בשטח? לא אוהבים שיש בוס שמתרוצץ סביבכם כל היום? יש לכם רעיונות מבריקים וכולם כל הזמן מכבים אתכם? מקומכם איתנו.

יולו מדיה מחפשת מקדמי אתרים מוכשרים, יצירתיים וחרוצים. אם יש לכם אהבה לתחום השיווק באינטרנט, סקרנות שלא יודעת שובע ויכולת למצוא פתרונות מחוץ לקופסה – אתם כבר בעמדת יתרון!

תיאור התפקיד:

  • ניהול לקוחות
  • יצירת אסטרטגיית קידום ולו"ז משימות שבועי וחודשי
  • אופטימיזציית On-Site
  • אופטימיזציית Off-Site להרחבת פרופיל הקישורים
  • ניתוח התנהגות משתמשים
  • כתיבת תוכן
  • ניהול אתרים

דרישות:

  • ניסיון ב-SEO של שנה לפחות (מתנצלים בפני בוגרי הקורסים, כרגע אין לנו זמן לחפוף. ייתכן שבהמשך ייפתחו משרות מתאימות).
  • יכולות כתיבה מוכחות (בחינת כתיבה במסגרת הראיון)
  • יכולות אנליטיות בסיסיות
  • יתרון לבעלי ניסיון בשירות לקוחות

Yolomedia.info@gmail.com

עננים
עננים

קמפיינרים

מספרים לא מפחידים אתכם? יודעים כבר לזהות מתי הנורות האדומות צריכות להידלק לפני שהתקציב הפרסומי מתבזבז לשווא? טוב שבאתם!

יולו מדיה מחפשת אחר קמפיינרים בעלי ניסיון ב-Google Ads וב-Facebook! אנחנו לא מצפים ממכם להיות ד"ר למתמטיקה, אך CTR נמוך בהחלט צריך למשוך לכם את תשומת הלב. לצד יכולת קריאת הנתונים, יצירתיות היא בגדר MUST. כי מודעות רגילות זה כל כך אתמול…

תיאור התפקיד:

  • ניהול לקוחות קידום ממומן
  • יצירת אסטרטגיית קידום ולו"ז משימות שבועי וחודשי
  • הגדרת קמפיינים ב-Google Ad ו-Facebook.
  • מחקר מילות מפתח וחקר קהלים
  • יצירת מודעות יצירתיות שמושכות תשומת לב
  • חשיבת קופי מחוץ לקופסה
  • ניתוח קמפיינים ואופטימיזציה
  • ניתוח התנהגות גולשים
  • מיטוב המרות
  • הקמת דפי נחיתה
  • הטמעת קודי המרה

דרישות:

  • ניסיון של שנה בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות
  • יכולת אנליטית לניתוח נתונים
  • יכולת עמידה ביעדים
  • יכולת קופי יצירתית
  • היכרות עם Google Tag Manager – יתרון
  • היכרות עם Google Analytics – יתרון

לשליחת קורות חיים:

Yolomedia.info@gmail.com

קקטוס
קקטוס

למה אנחנו מחפשים יצירתיות?

קידום אתרים כבר מזמן לא יכול להסתמך על יכולות טכניות בלבד.

אתר שמתקדם אורגנית, צריך למשוך את הגולשים להקליק עליו – ואנחנו סומכים עליכם שאתם תדעו לעשות זאת.

קמפיין ממומן לגרום לגולשים להקליק כשהם כבר 50% משוכנעים שהם הולכים לבצע המרה – זה יהיה בדיוק התפקיד שלכם.